Zydrunas Savickas - Born to be Strong kirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Suosittelen kyllä pääasiassa tosi faneille, tai hinta kyllä sen verran matala että ehkä kenelle vaan 😅 Todella paljon toistoa, ja hätäisesti tehdyn vaikutelma. Siis mitään en kirjan tekemisestä ymmärrä, ja luin kahdelta istumalta mielenkiinnolla. Olisin kyllä silti toivonut isompaa panostamista, sekä hinnan korottamista. Silti onhan se nyt pakollinen osa kirjahyllyä.

Otsikon jos voisi vaihtaa vaikka vahvamies/voimailuaiheiset kirjat / elämänkerrat. Jos saataisiin muitakin lukusuosituksia ja ja ammattimaisia arvosteluja kuten edellä nähty.

Moderaattorit tai ylläpito voi minun puolestani vaihtaa otsikon Myworin esityksen mukaiseksi. Itse en keksi miten se vaihdetaan. Halusin vain laittaa linkin, jotta ne jotka ei ole kirjasta tietoisia, voivat sen ostaa halutessaan

Moderaattorit tai ylläpito voi minun puolestani vaihtaa otsikon Myworin esityksen mukaiseksi. Itse en keksi miten se vaihdetaan. Halusin vain laittaa linkin, jotta ne jotka ei ole kirjasta tietoisia, voivat sen ostaa halutessaan
Tosiaan tuli vaan mieleen, että ainakin itse fanina mielellään näkisin lisää vastaavia ehdotuksia ja linkkejä. Mitä itse tykkäsit kirjasta?

Chris Duffinin - The eagle and the dragon.
Aivan loistava kirja, kyseessä lähinnä enemmänkin elämäntaito/elämäkerta kirja, mutta aivan loistavaa juttua ja kertoo hyvin mistä lähtökohdista kaveri lähtenyt.
Aika paljon käsitellään bisnestä ja elämänarvoihin liittyviä juttuja ja voimailua hieman vähemmän, mutta itselle toimi kyllä todella hyvin.

Löytyy vain englanninkielisenä ja saa ostettua ihan tunnetusta suomalaisesta verkkokaupastakin.
Tään podcastin perusteella tuli ostettua ja tästä saa hyvän käsityksen mistä kirjassa on kyse

View: https://youtu.be/BHyBIkY3U4w

Back
Ylös Bottom