ZST - Prestige 23.9.2006 turuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuppi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turussakos Jerry majaili? Pitää varmaan venttaa tässä nämä bodykisat ja matkat ja niiden jälkeen sitten pyörähtää Jerry kuvaamassa jos vain Jerrylle itselle sopii. En viitsi olla kenellekään maanvaiva, vaan kuvaan vain niitä, jotka haluavat esille tulla.

Kyllä Jerry on tietoinen kirjoituksistani ja on intoa täynnä kuin ilmapallo jos vaan viitsit joku kerta kuvia ottaa. Ilmoita hyvissä ajoin vaan kun se on :david: , että vaatii solariumia ja kunnon hiilaritankkauksen ennen kuvaamista :D

Se ei todellakaan ole maanvaiva jos kiinnostusta riittää Jerryn kuvaamiseen. Hienoa mielestäni, että saadaan vapaaottelijoita esille. Se on Mikelle :worship:
Kiitos kannustavista viesteistä ja on mukavaa huomata, että joku muukin alkaa uskoa Jerryn kykyihin kuin minä!

Jepp, tuo on nähty! Ihan hyvä pätkä, mutta tossa on ensinnäki recordi 2 matsia jäljessä ja video on aika lyhyt (okok, eihän Jerrystä saa millään pitkää koostetta ku matsia ei meinaa minuuttia enempää kestää), joten vois ottaa parista viime matsista vähän pätkiä, vähän lyöntien vaihtoa pystyssäkin ehkä ja sitte vaikka jonkun verran sparriakin. Ku tosta sais edes 3min pitkän pätkän ni olis jo ihan kätevä :thumbs:

Jaksaako joku vielä kerta toisensa jälkeen innostua AXEN homoseksuaalisisata selostuksista, jotka ovat:anssi:. Nooh jos noista saa rattoa muuten niin tylsään arkeensa, niin arvanneeko edes moittia, sillä kaitpa näillä foorumeillakin on näköjään oltava muutama kiintiöhomo suuntautumistaan julki tuomassa. Ei kai muuten jonkun homoeroottiset fantasiat aiheuttaisi moista intoa, jotka on väännetty vakavasta kamppailu-urheilusta, kuten MMA.

Jaksaako joku vielä kerta toisensa jälkeen innostua AXEN homoseksuaalisisata selostuksista, jotka ovat:anssi:. Nooh jos noista saa rattoa muuten niin tylsään arkeensa, niin arvanneeko edes moittia, sillä kaitpa näillä foorumeillakin on näköjään oltava muutama kiintiöhomo suuntautumistaan julki tuomassa. Ei kai muuten jonkun homoeroottiset fantasiat aiheuttaisi moista intoa, jotka on väännetty vakavasta kamppailu-urheilusta, kuten MMA.

Juu, näköjään joillekin vähän liiankin vakavasta urheilusta :rolleyes:

Ja hei, ei se välttämättä ole meidän ongelma jos sulla on niin kovia ongelmia seksuaalisuutes kanssa ettet noin hyvää huumoria ymmärrä. :love:

Vapaaottelu on älyttömän kova laji, jossa murtumat ja nivelrikot ovat arkipäivää ja vitutukset haaverien ja turpaansaantien jälkeen kovia.

Mun mielestä tällänen "överiks" menny huumori on yks niistä asioista joka saa mielen pysymään kaikista vastoinkäymisistä huolimatta aina kuitenkin iloisena ja reippaana vaikka itse tositilanteet lajissa on kovaa kontaktia.

Öööh toivottasti tuon klommon avautuminen oli provoilua. Nimenomaan AXEa tarvitaan, vaparipiirit on just aivan liian täynnä umpimielisiä kaljupäitä mitkä ottaa kaiken niin saatanan tosissaan ja ovat tärkeitä ja totisia kuin peräruiskeen antajat (oho taas Freudilainen lipsahdus :nolo: ). Harjoitella ja kilpailla voi tosissaan ja sata lasissa mutta ei se tarkoita ainakaan mun mielestä sellaista jurotusta ja "kovin jätkä"-mentaliteettia. Hauskaa pitää olla vaikka kuinka saisi sparrissa nenilleen.
Niin ja itselläkin on hiukset lyhyttä mallia joten kaljupäät ei herneitä nenään ylläolevasta.

Ja Suomessahan on sananvapaus! Jos joku näyttää puppelilta niin kai sen nyt voi sanoa, ettei heti herneitä nenään oteta. Mä luulen, että Jerrukin on vaan ylpeä tuollaisista Axen kehuista :)

Kiitos kannustavista viesteistä ja on mukavaa huomata, että joku muukin alkaa uskoa Jerryn kykyihin kuin minä!

Eiköhän Jerryn tuntevat ole uskonut Jerryn potentiaaliin jo pitkään. Mielestäni Jerryn luonne on vapaaotteluun erityisen sopiva.

Tuosta ZST matsista olen täysin samaa mieltä kuin monet muutkin, eli hyvin vaikea otella kaveria vastaan, josta ei tarkkaa tietoa ja ottelee ei-niin-perinteisellä tyylillä. Aika varovainen saa olla, että ei kaveri pääse yllättämään, kuten kävi esim. Antonin ottelussa.

Ja mielestäni tuo julisteen kuva ei missään nimessä ole hyvä kuva Jerbasta, kaverilla on nimittäin pattia ja kireyttä niin paljon, että huomattavasti parempia HC-kuvia on mahdollista ottaa! Mielestäni muutamat Miken ottamat Cage-kuvat Jerryn matsista ovat loistavia! Eikä varmaan ole vaikeaa innostaa Jerryä oikein poseeraamaan, jos sellaisia kuviakin on halu ikuistaa:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Urheilukanava esittää tunnin koosteen ZST-Prestige vapaaotteluillasta perjantaina 13.10. klo 22.30 alkaen.

Vastakkain ovat Suomen kovimmat ottelijat ja kansainväliset tähdet näyttävissä otteluissa Turun Caribia-hallissa.

Selostus Lauri Salovaara ja Arttu Nyman. .

Lähde:http://www.urheilukanava.fi/index.php?id=11&nid=77
Vielä kaikille muistutukseksi. :kippis1:

edit. Minkä vitun takia tuon Lauri Salovaaran pitää tunkea joka paikkaan vaikka miehen tietämys on maallikon tasoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom