Zonealarm ja ongelmat!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt tarjoaa minulle zonealarm uutta päivitystä... vaikka ei ollut kuin alle kk kun viimeksi tuli päivitys. Joten tässä seuraavana ihan rohkeasti asennan sen ja katsotaan että mitä tapahtuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin ohjelma joka päivä tarjoaa uutta päivitystä mutta sitten se ei lataudu? Liekö niin paljon siellä päässä ruuhkaa vai mikä lie. Kerran se rupesi latamaan jo tuota ohjelmaa mutta sitten veti koko koneen jumiin.
Sama on muuten winampissa eli onkohan nyt minun koneessa joku härö että en saa päivityksiä sisään vain miksi ei onnistu lataaminen?

Mites on porukoilla asennukset ja toimivuus tällä hetkellä.

Mites on porukoilla asennukset ja toimivuus tällä hetkellä.
Uusimman päivityksen uskaltauduin laittamaan pari päivää sitten ja hyvin on toiminut. Laitoin siis updaten, en mitään clean installia. Tosin se monille ongelmia tuottanut aiempi päivityskin toimi omalla koneella hyvin.

joo noi zone viimesimmät päivityksethä on ollu iha susia, ei toimi oikeestaan kellään. 6.5.731 näyttäs itellä toimivan ainakin :P

Tästä threadista on jo aikaa mutta tilannetiedostus. Eli mulle on tullut on 3-4päivitystä tässä syksyllä ja edelleen toimii ihan ok ilman ongelmia. Yksi ainut oli tuossa yhtä päivitystä ladatessa että se ei meinannut millään latautua mutta sekin parinpvän odottelulla ratkesi.

Kuinka moni jo päivittänyt seiskaan. itellä ollu jo muutaman päivän ilman ongelmia. update asennuksen tein en puhdasta. löytyykö jostain palomuuri vertailuja missä olisi uusimmat versiot testissä? mitään muuta eroa en huomannut
kuin että kuvake ja värit on vaihtunut.

edit tossa testissä on vertailussa 6,5 versio missä pärjännyt yllättävän hyvin
http://www.matousec.com/projects/windows-personal-firewall-analysis/leak-tests-results.php

Suositut

Back
Ylös Bottom