Ysäristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ptrfd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellään samanlaisia tuntemuksia kun mulla?
Meikä on ehdoton ysäri-jätkä. Monesti kuulee että jengi diggaa kasarista ja fanittaa sitä henkeen ja vereen, mua ei ainakaan kiinnosta. Meikällä on monesti hirveä tarve päästä elämään 90-luvulle ja kuuntelen kaikkea mitä 90-luvulla on tehty. Oon kuunnellu ahkerasti esim. aikakonetta, juustopäitä, tyrävyötä, 90-luvun teknobändejä kuten Dj Boboa ja kaikkea muuta. Oli tarve tulla avautumaan koska tuntuu ettei kukaan ota mua ikinä tosissaan. On kieltämättä sairasta että se ei riitä että elää tällä aikakaudella, menneisiin ei voi päästä, mutta silti tuntuu että en ole tyytyväinen. Ysärimusiikki tuo syviä tuntemuksia ja täytyy sanoa että ilman sitä puuttuisi jotain.

Ehkä johtuu paljolti siitä minkä ikänen on. Jos on nuoruutensa elänyt kasarilla ni ehkä sen takia sen ajan musiikki ym. on lähellä. Johtuen varmaan paljolti siitä että nimenomaan nuorena suunnilleen jokainen kuuntelee paljon musiikkia ja tavallaan elää tunteitaan niiden kautta. Menikö liian syvälliseksi?

Jos mietit mitä kipaleita kuuntelet ni todennäkösesti kuuntelit niitä samoja silloin ja niille löytyy tarina suunnilleen jokaiselle, näin olen ainakin ite huomannu.:rock:

Jim Morris anto kieltämättä hyvän vastauksen. Olen vm87 ja täytyy sanoa että kyllähän mainitsemiani bändejä tuli kuunneltua. Nykyään kaikki tuntuu vaan liian muoviselta.

Nykyään kaikki tuntuu vaan liian muoviselta.

Olet kyllä oikeassa, tuntuu että nykybiisit menevät enemmän ja enemmän pelkistetyiksi. Varsinkin rap/RnB osastolla kaikki kipaleet perustuvat nykyisellään yhteen ainoaan looppina pyörivään taustamelodiaan ja tuhannesti jankuttavaan säkeeseen jossa toistuu se biisin nimi 1000 kertaa. Juuri nämä eniten myyvät artistit ovat niitä surkeimpia (gwenstefanit,jayZ,beyoncet yms). Uskomatonta mutta totta, jopa ysäribiisit kuulostavat epähuonoilta nykyradiossa kun vertailukohtana on nykymainstriimmusa. Varsinkin 90-luvun alussa oli vielä oikeasti koukuttavia sävelkulkuja.

Onko kellään samanlaisia tuntemuksia kun mulla?
Meikä on ehdoton ysäri-jätkä. Monesti kuulee että jengi diggaa kasarista ja fanittaa sitä henkeen ja vereen, mua ei ainakaan kiinnosta. Meikällä on monesti hirveä tarve päästä elämään 90-luvulle ja kuuntelen kaikkea mitä 90-luvulla on tehty. Oon kuunnellu ahkerasti esim. aikakonetta, juustopäitä, tyrävyötä, 90-luvun teknobändejä kuten Dj Boboa ja kaikkea muuta. Oli tarve tulla avautumaan koska tuntuu ettei kukaan ota mua ikinä tosissaan. On kieltämättä sairasta että se ei riitä että elää tällä aikakaudella, menneisiin ei voi päästä, mutta silti tuntuu että en ole tyytyväinen. Ysärimusiikki tuo syviä tuntemuksia ja täytyy sanoa että ilman sitä puuttuisi jotain.

Heh... itseasiassa tänään ja eilen istahdin rennosti nojatuoliin ja pitkästä aikaa löin korvalaput korville ja kuuntelin cd-levyjä, joista suurin osa on 90-luvulta. Oli mahtavaa kuunnella ja tutkailla kansia ja päätinkin, että rupean taas ostamaan levyjä. Täytyy myöntää, että vertaisverkko on laulanut sen kolmisen vuotta, kun olen omistanut tietokoneen ja edellisen kerran levyn ostin vuonna 2002.

[moraalisaarna]
Ostetuissa levyissä on enemmän tunnetta, kun joskus yläaste iässä laittoi vähiä kesätyörahojaan levyihin, joita piti varmaan tunnin verran levyhyllyllä tarkkaan pohtia, mihin rahansa laittaa. Waretus on ihan liian helppoa ja tekee musiikista vielä enemmän kertakäyttöistä.[moraalisaarna]

90 -luvun albumeista, jollain tapaa itselleni tärkeimmät ovat ne ensimmäiset levyt, kun eka kertaa rupesi ymmärtämään roketti rollin päälle:)

Ramones - Adios Amigos
Apulanta - Ehjä (ei apulanta vielä tuolloin ollut tyttöjen musaa... eihän:D )
Mega Dance 94 (ei rokken rollia, mutta hyvää eurohumppaa mm. Dj Bobo, Ice Mc, A Cappella)
Klamydia - Tippurikvartetti
Nirvana - In Utero

Ja Top 40 -ohjelma ja Jyrki laajensi musiikkimaailmaa. Jyrki tais sopivasti alkaa aina kolmen jälkeen, eli heti koulusta tultua piti lyödä tv päälle. Muistojen ysäri:lol2:

Kyllä ysäridance on parasta automusaa, varsinkin jos äänenpainetta on ees jonkunverran :D Dr. Alban, E-Rotic, Culture Beat yms on kyllä 100X parempaa kun nykynen nrj skeida.

Kattelin tossa just yhtä nauhotettua vhs:ää vuodelta 99 ja tsiigailin mainoksia. Heh, kyllä rupes vituttaa ku mainostettiin Nummirock´99:iä. Oli sellanen fiilis että "voi vittu kun olisin ollut siellä". Hyvähän sitä nyt on miettiä :)

Hyyyyi vittu! Ysäridance on hirvein asia ikinä! Jokaisessa biisissä laulaa nainen ja naapuri!

(disclamer: En edes yritä käyttää termiä tummaihoinen, koska siitäkin saadaan väännettyä joku päivä "haukkumasana", näinhän kävi myös neekerille.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyl maar mää Ysäriä suht hyvin tykkäilen.

Mikä helvetti se oli se Jaffan tms. levy joskus 90-luvun alussa, jolla oli joku todella raivostuttava mainosbiisi (aurinko, jano jee, kuumuus (jotkut, kundit?) villitsee jne)? LP oli keltainen ja kannessa sanat, levyn B-puolella oli pelkkää musaa = yhden biisin kotikaraoke.

edit. suosittelen lataamaan tämän mp3-soittimeen ja kuuntelemaan bussissa.

Mikä helvetti se oli se Jaffan tms. levy joskus 90-luvun alussa, jolla oli joku todella raivostuttava mainosbiisi (aurinko, jano jee, kuumuus (jotkut, kundit?) villitsee jne)? LP oli keltainen ja kannessa sanat, levyn B-puolella oli pelkkää musaa = yhden biisin kotikaraoke.

Ai a la la la la long?:D

Suositut

Back
Ylös Bottom