yrttinuuska?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Äsken tuli kymppiuutisissa jotain juttua ruotsalaisten kehittämästä yrttinuuskasta, jossa ei ole ollenkaan nikotiinia. Onko kukaan kuullut tästä mitään enempää tai kenties kokeillut? Saisko sitä laivalta vai pitääkö lähteä maihin asti noutamaan? En oo enää pitkään aikaan polttanut ja tavallinen nuuskakaan ei oikein maistu, jotain "stressinpoistolääkettä" vaan ois kiva saada kun joskus tulee ihan sellainen hirvee pakko saada jotain tupakkatuotteeseen viittaavaa suuhunsa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut kahlata tuota toista threadia kokonaan, mutta nikotiinitonta nuuskaa nimeltä Great Smoky Mountain tuli testattua pari vuotta sitten Jenkeissä.

Se oli vähän kuivempaa ja karkeampaa kuin tavallinen nuuska mutta maku oli kohtalaisen lähellä. Tarjolla taisi olla myös metholia tai vastavaa. Voisin ostaa toistekin, jos vastaan sattuisi.

Voi helvata. Mitä järkeä on nikotiinittomassa nuuskassa? Jos sinne huulen alle jotain haluaa, ostaa karkkia tai purkkaa tai rullaa vaikka vessapaperia köntiksi.

fish sanoi:
Voi helvata. Mitä järkeä on nikotiinittomassa nuuskassa? Jos sinne huulen alle jotain haluaa, ostaa karkkia tai purkkaa tai rullaa vaikka vessapaperia köntiksi.

Ajattelin ihan samaa, tuskin kukaan nuuskaa ainakaan maun tai ulkonäön takia käyttää. Tuossa samassa ohjelmassa kerrottiin, että naisetkin käyttää, ei saatana, se nyt jos mikä pitäis kieltää. ;) Minuakin ihmetyttää miks joku haluaa tunkea jotain paskaa suuhunsa. No okei, ei se ole oikeeta kakkaa mutta kyllä se haisee siltä.

WTA sanoi:
Ajattelin ihan samaa, tuskin kukaan nuuskaa ainakaan maun tai ulkonäön takia käyttää.

En nyt sanois välttämättä ihan noinkaan. Kyllä nuuska maistuu hyvältä, ulkonäköä se ei kieltämättä paranna.

WTA sanoi:
No okei, ei se ole oikeeta kakkaa mutta kyllä se haisee siltä.

Ootkohan koskaan nähnyt ketään nuuskaavaa? Ei sitä nimittäin haista sieltä huulen alta. Ja vaikka haistaisikin, niin ei mikään kakan haju ole..

WTA sanoi:
Ajattelin ihan samaa, tuskin kukaan nuuskaa ainakaan maun tai ulkonäön takia käyttää. Tuossa samassa ohjelmassa kerrottiin, että naisetkin käyttää, ei saatana, se nyt jos mikä pitäis kieltää. ;) Minuakin ihmetyttää miks joku haluaa tunkea jotain paskaa suuhunsa. No okei, ei se ole oikeeta kakkaa mutta kyllä se haisee siltä.
Eiköhän se ole jokaisen ongelma mitä suuhunsa laittaa. Enemmän se muita häiritsee jos vetää vaikka röökiä verrattuna nuuskaan.

fish sanoi:

Mä oon sellainen pakkoneuroosityyppi, et on pakko tehdä aika jotain mikä auttaa keskittymään. Tupakoinnin lopetin pari vuotta sitten ja nuuskaa oon vaan kokeillut. Nyt tekis mieli ihan mielittömästi taas jotain... Röökiin en enää koske ikinä mut sellainen stressinuuskapurkki ois ihan ok. Nikotiini ei oikein innostais kun se hidastaa verenkiertoa ja sitä kautta aineenvaihduntaa.
Typerältä kuulostaa mut ei voi mitään.
(Kaveri on just noutamassa nuuskaa Ruåtsista:))

gnut sanoi:
Ootkohan koskaan nähnyt ketään nuuskaavaa? Ei sitä nimittäin haista sieltä huulen alta. Ja vaikka haistaisikin, niin ei mikään kakan haju ole..

Kyllä sen haistaa yllättävän hyvin kun joku tulee knölli huulessa hönkäilemään.
Raivostuttavinta on jos kaveri penkkaa ja siinä sitten tarttis olla varmistamassa vaikka vesi valuu silmistä sen paskanhajun takia :kakka:

Tosin riippuu varmasti kaverista ja tykin koosta paljonko se henki haisee :rolleyes:

edit: niin ja itsekin olen puolisen vuotta nuuskaa käyttänyt, onneksi tajusin lopettaa.. :)

Pyranha sanoi:
Kyllä sen haistaa yllättävän hyvin kun joku tulee knölli huulessa hönkäilemään.
Raivostuttavinta on jos kaveri penkkaa ja siinä sitten tarttis olla varmistamassa vaikka vesi valuu silmistä sen paskanhajun takia :kakka:

Tosin riippuu varmasti kaverista ja tykin koosta paljonko se henki haisee :rolleyes:

edit: niin ja itsekin olen puolisen vuotta nuuskaa käyttänyt, onneksi tajusin lopettaa.. :)

Siis työ penkkaatta mälli huulessa? w00t? Ei hjummarra... Kyllä mulla ainaski leviäis pitkin naamaa märstit. Tai noehkä sun kaverillaski leviää ni siks se haisee :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom