Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
Musta rupee tuntuun että pakkiksella on keskivertoa fiksumpaa porukkaa kun noita tuloksia kattelee, rupee oikeen ittee hävettään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon kans katsellut näitä tuloksia ja kyllä täällä ihan pätevää porukkaa liikkuu, itseni mukaanlukien,kröhöm kröhöm:)

näen kuitenkin lukion oikean tarkoituksen tärkeämpänä kuin näiden oheishärpäkkeiden, joita myös kokeiksi kutsutaan.
eli never mind the kirjotukset, lukioonhan tultiin abiristeilyn, wanhaintanssien ja bileiden takia. ens viikonlopuks on oppilaskunnan hallitus järjestänyt helsingin matkan. eka shoppaan ja sit illalla kattoon apulannan keikkaa nosturiin :rock: pääsee nollaan kirjotukset:)

Perkele kun ottaa päähän, sillä alustavat jäi keikkumaan rajoille:
-enkku 258 eli E pitäisi tulla, mutta paskalla tsägällä ei ja sekös pistää vituttamaan...
-ruotsi keskipitkä 264 huhhuh en ois koskaan uskonu pystyväni tähän, varma E, jopa L voi tulla

Huomaa muuten hyvin, että meni enkku aivan päin helvettiä, kun ruotsistakin tuli enemmän pisteitä :D

Millon ne viralliset tulokset saa?

Hyi kamala miten pettynyt mun bilsanmaikka oli sanoessaan mulle, että "sieltä tulee sitten B tai C...". En ikinä unohda sen äänensävyä ja ilmettä, tuli melkein itelle huono omatunto sen takia :eek:. Mitäköhän se oikeen odotti?!:rolleyes: No, keväällä korotukseen. Jos jaksaaehtiiviitsii.

No ei täällä pelkästään fiksuja ihmisiä ole. Äidinkielestä 33pts ja englannistakin vain 240, johon olen enemmän pettynyt kun äidinkieleen.

Onkos porukalla mitään vinkkejä miten kannattaa valmistautua historian ja yh:n kirjoituksiin. Esim. aiheita mistä tulee lähes varmasti kysymyksiä.

Yhteiskuntaopista tuli suurella tod.näköisyydellä M ...24 pojoa :dance: jaaaa lyhyt matikka :hyper: ...alko naurattaan kun kuulin paljon sain .... ehkä säkällä B tulossa :D ....luultavasti A ...taidan mennä korottaan :david: ja jotta hymiöt eivät loppuisi :arvi::arvi:

Jep, jännitin koko edellisen tunnin, kun rehtori kuulutti et ryhmänohjauksessa tärkeää asiaa abeille :D

Maantiedosta E ja keskipitkästä ruotsista C, oon tosi tyytyväinen :)

Oih! Sain yllätyksekseni a-englannista 286 pistettä! :D Taso ei sitten kaiketi ollut mikään erikoinen kun paukauttivat meikäläiselle tollaset pointsit... Tattikin taitaa jöpöttää seuraavat pari päivää. Jeah! Kiah! Lämmittää ihan mukavasti, kun kurssikokeiden arvosanat on pyöriny siinä kasin molemmilla puolin ja yo-kokeeseen tuli luettua ruhtinaalliset neljä tuntia, ja muutenkin olen ollut ihan vitun paska melkein jokaisessa lukion aineessa. Ihq!

Oih! Sain yllätyksekseni a-englannista 286 pistettä! :D Taso ei sitten kaiketi ollut mikään erikoinen kun paukauttivat meikäläiselle tollaset pointsit... Tattikin taitaa jöpöttää seuraavat pari päivää. Jeah! Kiah! Lämmittää ihan mukavasti, kun kurssikokeiden arvosanat on pyöriny siinä kasin molemmilla puolin ja yo-kokeeseen tuli luettua ruhtinaalliset neljä tuntia, ja muutenkin olen ollut ihan vitun paska melkein jokaisessa lukion aineessa. Ihq!

Hoh. Suuret onnittelut sinne! Nätisti vejetty :)

Ainiin ne sai tänää, unohtu hakea :D No jos maanantaina kysäisisi ennen valintoja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom