Ylivieska/Kalajoki seudun kamppailulajit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kettuuu
  • Aloitettu Aloitettu
Eli siis jotai vanhoja ilmotuksia löytykin pienellä selaamisella mut ilmeisesti loppuneet nämä toiminnat. Mitäs kamppailulajeja tuolla seudulla nykyisin on? Ylivieskassa ainakin on iha paini,han moo do onko muita? Painiin tosin ei taida mahtua mukaan ellei ole pitemmän aikaa jo lajia harrastanut..

Kamppailulajit.net:ssä on ainakin todella vanhaa tietoa. Semmosia lajeja siis minkä vois alottaa myös reilu parikymppisenä:) Ei välttämättä mitään kilpailupakkoa lajissa, iha kuntoilu mielessä mut kyllähä se mielenkiintoa tois ja kehitystä nopeuttas jos jonkin näköistä kilpailutoimintaaki ois.

Molemmista pitäjistä löytyy nakkikiska kyllä sieltä löytyy sparrikavereita ainakin viikonloppusin. Viikolla voit käydä sitten vaikka siellä painissa, jos viikonloppuna on ollut hiljasta. Luulen että sieltä löytyy kyllä kuntopainiakin harjoittavia harrastajia, mutta sehän selviää kun soitat vaikka vetäjälle.

Molemmista pitäjistä löytyy nakkikiska kyllä sieltä löytyy sparrikavereita ainakin viikonloppusin. Viikolla voit käydä sitten vaikka siellä painissa, jos viikonloppuna on ollut hiljasta. Luulen että sieltä löytyy kyllä kuntopainiakin harjoittavia harrastajia, mutta sehän selviää kun soitat vaikka vetäjälle.

Ton tasosia neuvoja justiisa kaipasinki, kiitos erittäin paljon.

- - - Updated - - -

Kiitokset, Nivalassa vois alkaa käymäänki:) Haapajärvi on turhan kaukana, kiitokset kuitenki ehotuksesta.

Ylivieskassa lisäksi Wing tsung ja käsittääkseni vapariakin löytyy nykyisin, ainakin peruskurssi startattiin taas käyntiin vuosi takaperin. Kalajoella han moo do. Himangalla (junnupainotteinen) judo, mutta käy siellä aikuisiakin. Raahessa BJJ.

Nivalassa toimii tosiaan nykyään N Fighters niminen potkunyrkkeilyseura, jonka alkutaivalta minulla on ollut ilo tukea. Minä ja valmentajani Leif Stenius olemme käyneet vetämässä siellä treenejä ja tuemme toimintaa jatkossakin. Seura hyväksyttiin potkunyrkkeilyliittoon vuoden 2014 alussa. Treeneissä on ollut porukkaa myös Ylivieskasta.

Nivalalaiset ottelijat ovat käyneet salikisoissa ottamassa näytösotteluita ja toivottavasti heitä nähdään jo tänä keväänä ihan virallisissakin matseissa. Kaikenkaikkiaan erittäin hyvin on lähtenyt toiminta käyntiin.

N Fighterseilla ei ole nettisivuja, mutta FB-sivusto löytyy: https://www.facebook.com/KickboxingNivala

Raahesta löytyy sitten Kickboxing Teamin potkunyrkkeilytoimintaa: Raahe - KBT Oulu

Ylivieskassa, jos haluaa treenailla, niin sieltä löytyy vapaapainia ja sitten pikkuporukka siellä vääntää myös lukkopainia/vaparia. Porukassa vääntää mukana venäläinen mustanvyön judoka, joten ihan hyvää osaamista siellä on. Mitään alkeiskurssejä ei tiettävästi ole, mutta mukaan pääsee menemällä paikanpäälle. Ylivieskasta löytyy lisäksi wado-ruy karateseura ja hyvää treeniä sielläkin saa.

Ylivieskassa, jos haluaa treenailla, niin sieltä löytyy vapaapainia ja sitten pikkuporukka siellä vääntää myös lukkopainia/vaparia.

Löytyisikö mitään yhteystietoja tai vinkkiä mihinkään suuntaan, jotta voisi hommaan päästä mukaan? Tein tilin ihan tätä kysymystä varten, olen jo pidemmän aikaa etsiskellyt josko Ylivieskasta löytyisi jotain vaparin tai lukkopainin tapaista.

Back
Ylös Bottom