AndyS
Mode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Usein kun jotain yritetään tehdä paremmin kuin aikaisemmin niin sen eteen joutuu tekemään aiempaa enempi töitä. Me tykätään Janin kanssa molemmat puuhata Ylilyönti-konseptin kanssa joten siihen käytetty aika on sekä mieluisaa että opettavaista.Uusi konsepti on minusta hyvä kokeilu. Vaikka nyt menikin molemmat jaksot aikalailla loppuviikosta samalla kertaa niin uskoisin tulevaisuudessa olevan parempi ratkaisu kuin vanha. Vaikka teettänee tekijöillä enemmän hommia.
Joo, jos ei homma kiinnostais niin ei siitä tulis varmasti mitään. Ja varmaan siinä mielessä selkeempää, että on selkeästi jälkipelit ja ennakko eikä molempia tarvi tunkea yhteen jaksoon.Usein kun jotain yritetään tehdä paremmin kuin aikaisemmin niin sen eteen joutuu tekemään aiempaa enempi töitä. Me tykätään Janin kanssa molemmat puuhata Ylilyönti-konseptin kanssa joten siihen käytetty aika on sekä mieluisaa että opettavaista.
Kuulijat ja katsojat tuottaa paljon sisältöä ja aiheita sekä yleistä keskustelua että yhteisö elää ja kehittyy. Sitä soppaa on nasta hämmentää entistä paremmaksi ja tarjoilla kaikille nautittavaksi.
Pitäs olla
Ihan normaalisti kanavalla se podcast näyttäisi olevan.
View: https://open.spotify.com/episode/29YUKERrQc5SoTe0Hl2EoE
itse käytän spotifyta, ajattelin jos niissä eri "portaaleissa" on jotain eroja julkaisuajankohdissa teknisten syiden vuoksi. Tulee kuunneltua automatkoilla niin koitan optimoida kuunteluajatNo minä en kyllä siihen voi mitenkään vaikuttaa, jos podcastia ei ole vielä julkaistu.
Paina "tilaa" spotifysta niin tipahtaa ilmoitus heti kun jakso kuultavissa!itse käytän spotifyta, ajattelin jos niissä eri "portaaleissa" on jotain eroja julkaisuajankohdissa teknisten syiden vuoksi. Tulee kuunneltua automatkoilla niin koitan optimoida kuunteluajat