Yli viikon kestänyt kuume. Mennäkkö lääkäriin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
...voin ainakin todeta, että kun urheilen paljon niin huomaan kyllä heti kun jotain on menossa, kun hengästyn/alan hikoilemaan kun kävelen portaita ylöspäin.
Ja sulla oli lääketieteen opintoja ja työkokemusta sisätaudeista paljonko?
Veikkaisin, että enemmän kuin esim sinulla. Pointti oli se, että aloittajalla on ollut lämpöä enimmillään 37,7 astetta, verikokeissa ei ole mitään infektioon viittaavaa ja poskionteloiden ultraäänestäkään ei löytynyt mitään. Ensimmäinen kerran joku liitännäisoire mainittiin tuossa yllä olevassa lainauksessa, tähän asti on olen ainakin itse ollut siinä käsityksessä, että ainoa oire on tuo pari viikkoa kestänyt lämpöily.

Toki kaikki on mahdollista ja lämpöily voi johtua vaikka mistä eksoottisesta, mutta "jos suomessa kuulee kavioiden kopsuntaa, se on todennäköisemmin hevonen kuin seepra" eli luultavasti kyse on vaan pitkittyneestä flunssasta tai fyysisestä/henkisestä ylirasituksesta. Kuten sanoin jo aiemmin: itse koittaisin levätä, syödä hyvin ja ottaa kuumelääkettä jos ei selkeitä liitännäisoireita ilmene tai laajasta verenkuvasta ei löydy selittävää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei jumalauta ku nyky ihmiset on avuttomia! foorumilta pitää kysyä että mennäkkö vai ei lääkäriin..

... ja toiset vielä kehottaa aina menemään lääkäriin ihan vaivassa kuin vaivassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom