Kärsiiköhän täällä kukaan muu samasta ongelmasta kuin minä? Viime kevään jälkeen on tuntunut, että aineenvaihdunta vetää hirveän kovilla kierroksilla. Mun ongelma ei onneksi ole se, että joutuisin rampaamaan vessassa koko ajan, mutta hikeä pukkaa aina ja joka paikassa. Viime viikko oli aivan hirveä, heräsin parina yönä aivan läpimärkänä hiestä. Jokapäiväinen elämä on myös pikkuisen hankalaa, kun mun ei tarvii kuin laittaa kengät jalkaan, ja jo alkaa paidanselkä kastua. Salille kestää polkea pyörällä viisi minuuttia, mutta tuossa ajassa niskatukkani ehtii jo aivan märäksi. Salilla sitten on tosi inhottavaa, kun oikein pisarat lentää ja koko ajan saa pyyhkiä laitteita. Menee minne tahansa, kirjastoon tai kauppaan, niin aina tuntuu kuin olis suoraan lenkiltä tulossa.
Tuntuu, että koko tää ongelma on tullut samaa matkaa kun olen lisännyt salilla käytiä. Sali on ollut pääharrasteeni keväästä asti (aikaisemmin pääasiassa juoksin paljon) ja samalla on hiki alkanut virrata. Välillä mietin, että oisko mulla joku ylirasitus, mutta sen varmaan huomais muutenkin. Hormonitoiminta vaikuttaa varmaan osaltaan (mutsilla on ennen kuukautisia samoja ongelmia), mutta tuntuu, että tää jatkuu samanlaisena kuukauden kierrosta huolimatta.
Jos on kohtalotovereita, niin tervetuloa jengiin... Ja jos joku tietää hikoilua estävän ja paitaa tahraamattoman deodorantin, niin vinkit otetaan ilolla vastaan
Tuntuu, että koko tää ongelma on tullut samaa matkaa kun olen lisännyt salilla käytiä. Sali on ollut pääharrasteeni keväästä asti (aikaisemmin pääasiassa juoksin paljon) ja samalla on hiki alkanut virrata. Välillä mietin, että oisko mulla joku ylirasitus, mutta sen varmaan huomais muutenkin. Hormonitoiminta vaikuttaa varmaan osaltaan (mutsilla on ennen kuukautisia samoja ongelmia), mutta tuntuu, että tää jatkuu samanlaisena kuukauden kierrosta huolimatta.
Jos on kohtalotovereita, niin tervetuloa jengiin... Ja jos joku tietää hikoilua estävän ja paitaa tahraamattoman deodorantin, niin vinkit otetaan ilolla vastaan