YleX:stä bodarijuttu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Galileo
  • Aloitettu Aloitettu
Ylen sivujen mukaan, tänään tulee:

Mun heimo: Bodarit
Kehonrakentajilla on yksi unelma: muokata omasta kehostaan timmi ja täydellinen.
Kovalla, vuosia kestävällä punttitreenillä Mikki Hiirestä kuorituu Mies isolla
M:llä. Laji ei ole pelkästään harrastus vaan myös elämäntapa, ja se vaatii
uskomattoman määrän itsekuria.

YleX Tänään klo 13.10.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kas, kas. Pohjustus vaikuttaisi suht koht fiksulta, ei väitetä että laji vaatisi uskomattoman määrän nappeja ja ampulleja. Mutta jos toimittajat vetävät ässänä hihasta taas jonkin ravintoterapeutin joka sanoo että proteiinilisähormonit surkastuttaa kivekset ja muuttaa lihaksen rasvaksi, niin voi :david:

Pitääpi kuunnella. Oliko se juuri ylexillä se radiojuttu, jossa protskut rinnastettiin roinaan ja varoiteltiin nuoria? Toivottavasti tällä kertaa on vähän tasokkaampaa juttua.

Onko toi helevatan dokumentti suunnattu eläkeläisille? Kuka on tohon aikaan töllön ääressä maanantaina? :curs:

Edit: Noniin olinpas taas tajuissani! Saatanan ratiostahan se tulee. :D

eiköhän ylexin kuuntelijakunta ole hieman nuorempaa kuitenkin.. ylex ei taida tulla nettiradiona? en pääse radiolle. =(

Ihan ok. Se hyvä ohjelmassa oli, että bodarit puhu asioista itse. Ei onneksi ollut ketään tietämätön nyhverö jauhamassa puutaheinää.

Ihan asiallinen toi oli, kuitenkaan kohdeyleisö ei ollut tossa luultavasti ne, jotka vääntää punttia. Ihan hyvän kuvan anto lajista, vaikka ite en salilla noin kovasti ähisekään.

Onion, se ei ollut dokkari, vaan lähinnä tommonen missä jengi kertoo harrastuksestaan. Ei sieltä mitään kovin syvältä luotaavaa juttua voida suoltaakaan.

Se toinen kaveri olis voinut kyllä ottaa purkan pois suusta, kun kerran radiossa puhui.
Ravinnosta ja levosta puhuttiin aika paljon ...

Jepulis, ihan mukavaa kuunneltavaa oli. Missasin tosin ekat 5min

Mun mielestä tämä oli ihan normaali dokkari mitä normaalisti salitouhuista tehdään. Hoetaan ja painotetaan että tää on mun kutsumus ja elämäntapa ja loppuun pakolliset en oo mikään hiirimies ja tiedän mihin pystyn baarissa eikä tarvii todistella mitään. Ihan kuin tämä jälkimmäinen nyt olisi jollain tavalla liittynyt asiaan ja lajiin yleensä? :D

Odottelen vieläkin sitä dokumenttia jossa harrastajasta annetaan positiivinen ja järkevä kuva. Mielestäni tämä olis ihan normaali mitäänsanomaton dokumentti mitä punttaajista tehdään.

onion sanoi:
Odottelen vieläkin sitä dokumenttia jossa harrastajasta annetaan positiivinen ja järkevä kuva. Mielestäni tämä olis ihan normaali mitäänsanomaton dokumentti mitä punttaajista tehdään.

Mun mielestä toi oli ihan hyvä pätkä.
Ne loppupään höpinät nyt oli semmosta kommentointia yleisiin harhaluuloihin. Jos tehdään samalla realistista juttua tästä hommasta, niin ei siitä sohvaperunan korvaan saa mitenkään positiivista ja järkevää. Kuitenkin ihan todellisia juttuja noi ruokailu- sun muut hommat tuossakin pätkässä. Ei ne kuulosta järkeviltä sen naapurin Sepon korvaan.

onion sanoi:
Mun mielestä tämä oli ihan normaali dokkari mitä normaalisti salitouhuista tehdään. Hoetaan ja painotetaan että tää on mun kutsumus ja elämäntapa ja loppuun pakolliset en oo mikään hiirimies ja tiedän mihin pystyn baarissa eikä tarvii todistella mitään. Ihan kuin tämä jälkimmäinen nyt olisi jollain tavalla liittynyt asiaan ja lajiin yleensä? :D

Odottelen vieläkin sitä dokumenttia jossa harrastajasta annetaan positiivinen ja järkevä kuva.
Kai se on harrastajasta itsestään kiinni millaisen kuvan haastattelussa antaa?

Vähän jäi katkera maku poikien puheista: "tää on tällästa tää elämä päivästä toiseen". Asiaa tuli kyllä rutkasti, mutten allekirjoita jannujen elämäntehtäviä. :D Kaiken kaikkiaan hyvää työtä Ylexiltä. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom