Ylelle uusi digikanava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa lupaavalta. Teemalta tulee jo nyt ajoittain todella mielenkiintoista (kulttuuri-)ohjelmaa. Liian harvoin tulee kanavalle eksyttyä Tosi-TV- ja viihdescheissen parista.

D.Yates sanoi:
YLE24 nimettiin uudestaan?

Eipä tuolta YLE24:selta tule paljon muuta kuin Euronewsiä ja joku futismatsi kerran kuussa.... Jospa uudelta kanavalta tulisi oikeasti vähän enemmän oikeata ohjelmaa.

Yle Teeman ohjelmista olen löytänyt muutamia helmiä kuten sarjat Teollistumisen seitsemän ihmettä, Voimaa, vauhtia, mootttoreita, Prisma dokumentit ja Michael Mooren ohjelmat. Todella laatukamaa, mitä nyt Moore "välillä" sortuu vähän dramatisoimaan liikaa.

:offtopic: Valistakaapa joku tyhmää, että miten nämä digikanavat nyt oikein pelittävät? Siis jos käyn hakemassa verkkokaupasta jonkun viidenkympin digiboksin, niin käykö se tuohon mun vanhaan töllöttimeen ihan suoraan ja mitä kanavia mulla sitten alkaa näkymään (siis onko erikseen jotain maksullisia digikanavia jne.)? Ja näkyykö normikanavatkin sitten digiboksin kautta jotenkin parempilaatuisina?

Sori, aika :david: -kysymys, mutta meikäläinen ei ole vielä saanut oikein otetta tästä digi-aikakaudesta, en omista edes dvd-soitinta :D

Sikanauta sanoi:
:offtopic: Valistakaapa joku tyhmää, että miten nämä digikanavat nyt oikein pelittävät? Siis jos käyn hakemassa verkkokaupasta jonkun viidenkympin digiboksin, niin käykö se tuohon mun vanhaan töllöttimeen ihan suoraan ja mitä kanavia mulla sitten alkaa näkymään (siis onko erikseen jotain maksullisia digikanavia jne.)? Ja näkyykö normikanavatkin sitten digiboksin kautta jotenkin parempilaatuisina?

Sori, aika :david: -kysymys, mutta meikäläinen ei ole vielä saanut oikein otetta tästä digi-aikakaudesta, en omista edes dvd-soitinta :D

Mulla näkyi kotona kanavat ykkösestä kolmoseen (antenni-tv) ja nekin vähän heikosti. Ostin alta satasen digiboksin (ihan perusboksi kortinlukijalla) ihan normaaliin laajakuvatelevisioon ja aikaisempien kanavien kuvanlaatu parani huomattavasti ja kanavia tuli 7 lisää. Niistä nyt tosin joku YLE FST ei hirvesti lämmitä, mutta Nelonen ja SubTV ihan jees ja jonkin verran tulee maksutonta urheilua ym esim MTV+:lta, Nelonen+:lta, YLE24:lta. YLE Teemallakin on joskus jotain ihan mielenkiintoisia dokkareita ym.

Noilla maksullisilla korteillahan kanavia saisi käsittääkseni lisää ja esim MTV+:n tarjonta jonkin verran laajenisi.

Jokohan vihdoin ja viimein saataisiin NFL:ää suomen kanaville?? kyllä sitä oltais jo odoteltu... digikanavat pyörittää vaan jotain mobiilipelejä, vaikka matseja vois näyttää.

Myös nyrkkeily ja vapaa-ottelut olis kivoja.

Uusi kanava toimii yhteistyössä YLEX:n ja YLE X3M:n kanssa, eli vissiin jotain muutakin kuin Karita Mattilaa pukkaa ruutuun.

Mr.Referee sanoi:
Jokohan vihdoin ja viimein saataisiin NFL:ää suomen kanaville?? .......

Taitaa olla toi nfl vähän turhan hintava suomalaisille kanaville. Nyky trendi ei hyvää urheilunsaralla lupaa mm. Uefa champions league:n näyttäminenkin loppu liian pienten katsojalukujen takia. Joku viikottainen koostepaketti vois toimiakin. Yle vois ottaa em. ohjelmat kanavilleen.

NFL ja muut laatuohjelmat maksaa rahaa ja mobiilipelit tuo rahaa niin ei siinä ole kanavapäälliköillä paljoa miettimistä, että mitä laittaa tulemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom