Yleistä terveydestä

Status
Viestiketju on suljettu.
Voitaisiinko perustaa tälläinen tredi missä voitaisiin vapaasti kysellä terveyteen liittyvissä asioissa. Näyttää näemmä siltä että lääkärille saa jonottaa jopa kuukauden :curs: Niin täällä voitaisiin kysellä vinkkiä ja neuvoa muilta! Onhan tuolla toki vip:eille olemassa hiukan vastaava osio.

Jos tälläinen jo löytyy saa poistaa jos ensin vain laitatte linkin, minä vain en löytänyt vastaavaa topikkia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin elikkäs itse asiahan unohtui kokonaan. Minulla on ilmestynyt valkoinen patti tai näppylä tuohon 1cm terskan alapuolelle n.4kk sitten. Olen koettanut kynsiäkin sitä pois mutta ei taida oikein kannattaa, tuntuu vain suurenevan. Ja toinen homma että vehkeestä on alkanut ilmetä sellaista kirkasta haisevaa vuotoa, onko tulehdus kyseessä vai mikä? Tyttökaverilla on ollut reilun kuukauden ajan tulehdus alapäässä, onko se voinut tarttua? :(

En osaa mitään diagnoosia antaa mutta jos itsellä tuollaista olisi niin lääkäriaika olisi jo varattu. :)

En minäkään mitään diagnoosia pysty sähkömiehen papereilla antamaan, mutta hilaa nyt helvetissä kullis lääkärin tutkittavaksi. Ei kannata leikkiä terveydellään / stressata itseään epätietoisuudella.

kannattaa varmaan selvittää, että minkälainen "tulehdus" sieltä tyttökaverin alapäästä on matkaan tarttunut... :D

Lääkäriin voi aikaa joutua jonottamaan pari viikkoa, mutta kun kyseessä tälläinen asia, mene päivystykseen, sinne pääset saman päivän aikana.

Ja sen tyttökaverin tulehdus syytä tutkia ja hoitaa samalla. Jotkut taudit tarttuvat kumppanista toiseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom