eikös se ollut ennenminkin lähempänä 80cm kuin 60cm?Originally posted by Force
That's INSANE! No olihan ukon hanskoilla kokoakin ihan reippaanlaisesti (65cm!).
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikös se ollut ennenminkin lähempänä 80cm kuin 60cm?Originally posted by Force
That's INSANE! No olihan ukon hanskoilla kokoakin ihan reippaanlaisesti (65cm!).
Originally posted by uuu
eikös se ollut ennenminkin lähempänä 80cm kuin 60cm?
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Miehen kirjassa mainittiin tuo 65cm, joten eiköhän se ole se mitta.Originally posted by Force
Miullakin on sellainen muistikuva, että jossain mainittiin +70cm. Netistä vilkaisin tuon 65cm (25,5").
Näin mä olen aina luullut.Originally posted by JJJ
oisko öljyä? Mene ja tiedä....
Originally posted by JJJ
oisko öljyä? Mene ja tiedä....
Originally posted by WhiteExorcist
Oli itseasiassa 600kg...tai ainakin niin väittivät..no jokainen voi laskee kun se hyppääjän(naisen) paino oli 50kg about noin reikä reikä
Originally posted by Kiuaskivi
Jos daami painaa 50kg ja benji köysi venyy, on siis kumilankaa, ei taatusti hetkelliseksikään rasitukseksi tule 600 kiloa. Kuussataa saatta tulla joustamattomalla köydella laskettaessa. Todellinen rasitus on paljon alle 200 kg, ehkä noin 150:n luokkaa.
No en mitenkään vähättele kaverin hauperivoimaa, mutta fakta on että tää on showcase...
Isot kädet kyl kaverilla mutta onko kukaan ihmetelly minkä takia ne kuvat on mustavalkoisia??satuin tos kuukausi sit törmäämään samaan kirjaan ja kattelin ku aikasta "oudon"näköiset kädet.mustavalko kuva peittää hyvin isot mustelmat ojentajissa ja hauiksissa joita muutamissa kuvissa näkyy et taitanu livahtaa jotain muutakin niihin sentteihin.katsokaa ja ihmetelkää voin olla väärässäkin mut mut..;)Originally posted by Metri
Vasta eilen kävin kirjastossa ja silmäilin hänen hauistreenistä kertovaa kirjaansa. Jossakin päin sitä kirjaa kerrotaan,että hän olisi tehnyt tankohauiskääntöjä jopa 220 kilolla. Lienevätkö sitten nekin olleet rinnallevetoja vastaotteella. Joka tapauksessa hurja saavutus.