Yleiskaukosäädin

yleensähän noita kakeja mainostetaan X(=3-999) in 1 tyylisesti, eli kuinka montaa vehjettä niillä voi ohjata. ja jos ostat kalliimman palikan johon pystyy ohjelmoimaan minkä tahansa kaukosäätimen signaalit(ei pelkästään valmiiksiohjelmoituja komboja), todennäköisesti sen saa toimimaan sit ihan jokaisen laitteen kanssa ellei joku pistä standardeja tasaiseksi ja muuta täysin ohjaustapaa (hyvin epätodennäköistä)

edit: ja vielä semmonen, että jos ne sun laitteet ei ihan kummallisen nimisiä vehkeitä oo tai tosi harvinaisia, niin pitäis löytyä toimivat asetukset niille noihin kaukosäätimiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löyty tämmönenkin aihe muutaman vuoden takaa...
Osaako joku suht pikasesti kertoa että mitä eroa on Logitech Harmony One ja One+ mallilla? Varmaan tänään käyn jommankumman hakemassa mutta ei mulle nyt tässä oikeen aukea että mitä eroa.

Mä en tätä keskustelua löytänyt vaan perustin joskus uuden. Olen tässä tuolla vanhalla taistellut (ei toimi 1 ja 3 näppäimet) Mutta olen katsellut uutta aina välillä
En löytänyt threadia tästä aiheesta ja hieman on sivuttu parissa mutta aloitetaan ihan kokonaan omansa. Eli yleiskake haussa. Entinen Logitech harmony 555 on palvellut hyvin mutta nyt alkaa olla 1 ja 3 näppäin rikki. Ei ota niistä kunnolla käskyjä. Joskus 3-4 vuotta sitten ostin tuon tarjouksesta ja alkuun oli helvetillen säätäminen mutta kun sen tai ohjelmoitua niin helvetin hyvä.
Nyt pitäisi ohjata töllöä,dvd,soitinta,pleikka ja vahvaria. Sekä plussana olis jos viellä tunnistaisi valot. Tuo nykyinen ei tunnistanut clas ohlsonin valo ohjaimia.
Tällä hetkellä on listan kärjessä edelleen logitechin tuotteet 600/650/700 mallit.

Joten kaivataan kokemuksia? Nyt näyttäs olevan markkinoilla one for all kakeja mutta yksikään ei näytä ns yhtä pätevältä kuin harmonyn

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom