Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Serie A:n sisilian derbyssä hässäkkää,poliisi menehtyi kannattajien kahakointiin.
Tästä johtuen viikonlopun Seria A ja Serie B-ottelut peruttu
Rijkaard kiistää väitteet lähdöstäänRijkaard jättää Barcelonan
Jalkapallon Mestarien liigan voittoa puolustavan Barcelonan päävalmentaja Frank Rijkaard jättää tehtävänsä tämän kauden jälkeen, kertoo espanjalainen urheilulehti AS. Rijkaard eroaa lehden mukaan henkilökohtaisista syistä.
Rijkaardillla on sopimus Barcelonan kanssa kesään 2009, mutta AS:n lähteiden mukaan hollantilaisvalmentaja jättää pestin jo tämän kevään jälkeen. Rijkaardilla on menossa Barcelonassa viides kausi.
Rijkaard, 44, luotsasi Barcelonan Espanjan mestariksi kaudella 2004-2005. Viime kaudella katalonialaisseura pääsi juhlimaan arvostettua tuplamestaruutta, kun se voitti Euroopan seurajoukkueiden kilpailun ohella uudelleen maansa mestaruuden.
Barcelonassa on viime päivät kuohunut, kun joukkueen kamerunilainen hyökkääjä Samuel Eto'o kippasi täyslaidallisen kritiikkiä Rijkaardin ja joukkueen tähtipelaaja Ronaldinhon niskaan. Neljän kuukauden sairauslomalta äskettäin Barcelonan miehistöön palannut Eto'o arvosteli Rijkaardia tämän peluuttamisratkaisuista.

Vaikuttaa tuo Mestiksen palkintorahojen jakosysteemi aika reilulta Hokin kannalta katsottuna... :jahas:
Jos Hokki voittais mestaruuden ja Jukurit nousis liigaan pitäs kyllä Hokin saada jotain. Kyllä mestaruudesta pitäs aina palkita tuntuvasti mun mielestä. Tosin jos Jukurit liigaan nousee ei sitä Hokin palkintorahaa vois tosta Jukureille tulevasta summasta ottaa, koska Jukurit tulee tarviimaan jokaisen euron. mä olen ollut jo pitkään sitä mieltä,että jos Mestiksestä joku liigaan nousee/nostetaa,sen pitää olla Jukurit,noin niinkuin urheilullisista näkökulmista katsoen.olin sitä mieltä jo silloin kun Kalpa nostettiin liigaan,sen jälkeen kun se oli NHL-pelaajiensa avustuksella voittanut Mestiksen.rahastahan siinäkin oli kysymys,ja Kuopiosta sitä löytyi.
-EDIT-
Mitäs esim Alec miettii koko tästä sopupelikuviosta kovana Italia-fanina? Onko vahingoittanut italialaista futista pitemmällä aikavälillä?

hihih,nyt vasta huomasin kun lueskelin noita vanhoja posteja että täällä on mulle osotettu kysymys ja jäänyt ihan huomioitta
vois tänään tai huomenna ihan vittuillakseen pistää jonkun spekulaation aiheesta.mitä sitten jos vastaa kysymyksiin puolen vuoden viiveellä :lol2:
nooeisemitään.
HOKILLE! Haastajasta mestariksi on hieno suoritus.