Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onko sellainen nuoli ollut? Mä meen aina näppiksellä siihen tarkoitetulla nappulalla.
Sehän oli sen takia kun sivunavigointi on pelkästään alhaalla, aiemman päivityksen myötä se muutettiin. Ennen pysty vaihtamaan sivua myös sivun alussa, nyt siellä on vaan jump to new.

1000038033.webp
1000038033.webp
Saisiko tuota luetun/lukemattoman ketjun värieroa värieroa vähän suuremmaksi? Lukematon saisi olla vähän tummempi niin erottuisi vähän helpommin.

Olenkohan ainoa jolla puhelin + selain combo on sellainen että joskus kun jotkut linkkaa noita IG videoita niin etenkin jos niissä on jumalaton tekstiosio videon/kuvan alla niin kännykkä jää jumiin, sen ohi ei voi scrollata ja kun se "täyttää koko ruudun" niin siihen jämähtää. Oon huomannut että eri käyttäjät jakaa niitä jotenkin erilailla kun tulee sellainen pienempi boxi minkä voi itse suurentaa ja joillakin sit tulee se video ja 200 riviä kommenttia siihen alle.

Offtopic 26045 sivulla esim tämä kuva satunnaisesti sai foorumin jumiin tai meinasi jumiutua.

Liitteet

• Screenshot_20260212_072032_Chrome.webp
    Screenshot_20260212_072032_Chrome.webp
    43,8 KB · Katsottu: 5
Okei, joo ongelma varmaan vaan just sopivasti huonosti toimivasta yhdistelmästä. Loogisesti ajatellen luuri/selain luulee että tahdon klikkaa tuota jumalatonta ig juttua vaikka tahdon vain scrollata siitä yli, joskus jos IG linkki on pienempi ja näen edes hitusen forumin "mustaa" niin sieltä antaa scrollaa hyvin yli. Mutta joo, ei mikään ylipääsemätön ja lähinnä satunnaista sekoilua aiheuttava "ominaisuus"

Näkyy isona ainakin mulla. Ja jos koittaa sormella scrollaa ig kuvan kohdalta niin tosiaan jumii. Ollut jo tovin tämä ongelma. Jos sormi osuu ig postin ulkopuolelle niin scrollaa normaalisti.

Back
Ylös Bottom