Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fak nyt mä sen tein. Kirjasin itteni vahingossa pihalle ja nyt ei enää tuu keksiä :/

I feel you brother. Se piparin saaminen on joskus aika vaikeaa.

nimimerkillä: naimisissa.

Tosta kirjautuneena pysymisestä vielä, voiskohan olla etusivun "Tallenna"-namiskassa jotain häikkää? Jos haluaa kirjoittaa kun ei oo vielä kirjautunut, ja softa sitten käskee kirjautumaan että pystyy kirjoittamaan, niin sen jälkeen mulla rupes taas toimimaan, eli pysyy kirjautuneena.

Sama täällä, nyt ei nakkaa enää ulos jääkaapilla käynnin aikana.

Mulla kirjaa pihalle jatkuvasti. Ja päivittää luetut/lukemattomat ihan miten sattuu, vaikka yleensä tuo pelaa oikein hyvin. Eiköhän ne siitä.

Kannattaapi kokeilla kirjautua ton "vastaa ketjuun" namikan kautta niinku joku tuolla mainitsikin. Toimii myös mulla, eli pysynyt kirjautuneena niin ku pitääkin :)

Saisiko vanhaa nimimerkkiä mitenkään korvattua uudella, jos siis on rekisteröitynyt pakkikselle jotain vuonna 2003, ja sittemmin uudella nimimerkillä? Eli voiko näitä kahta profiilia yhdistää tai jotain? Huomasin ainakin, että vanhan profiilin viestit on poistettu suurimmilta osin(viestien lukumäärä sen sijaan on tallella), mikä ei kyllä sikäli haittaa ollankaan.. :D

Oisko mahollista saada forumin asetusta niin että jos on autologin päällä ja tulee vaikka googlen kautta tai haluaa kattoa jonkun yksittäisen treadin postit, niin että koko boardi ei tällöin menis "luetuks", eli vois myöhemmin palata lukemaan uudet postit jos ei sillon kerkee/jaksa. Tai jos tää on joku asetus mitä en tajua niin voitko neuvoo :deivid:

Pistin 10e eilen tilille, nimimerkin kera.

Kannattaa ottaa screenshotti tapatumasta ja meilata. Menee kuitenkin muutama päivä kunnes rahat siirtyvät.

Tuleeko vipin tilaus mahdolliseksi koskaan kännykän kautta? Vaikuttaa aina liian rasittavilta noi tilihommelit toisin kuin yhen tekstiviestin laitto

Aika turha kyllä olis tekstarihomma. Kuitenkin niin harvoin tarvii maksaa. Ja joutuuhan sitä muitakin laskuja yhtälailla makselemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom