Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Valitsee ne viestit (ruksi oikealla) mitkä haluaa poistaa ja sitten kaikkien viestien alla on lista mistä löytyy "Delete messages". Valitsee listasta sen ja sitten klikkaa "Go".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitsee ne viestit (ruksi oikealla) mitkä haluaa poistaa ja sitten kaikkien viestien alla on lista mistä löytyy "Delete messages". Valitsee listasta sen ja sitten klikkaa "Go".

Eipä löydy tuollaisia edellä mainittuja juttuja tai sitten olen vaan sokea??
Löytyy vain kohdat "View Conversation" ja "Report"

Taitaa olla sama homma ku foorumin puolella viestien deletöinnin kanssa eli vipit pystyy mutta muut ei.
Näin minä ainakin sen käsitin, korjatkaa jos olen väärässä?

Niin se sitten taitaa olla! Mutta jos joku Mode tai Mike viitsisi poistaa mun visitor messaget niin olisin kovin kiitollinen, kun en sitä itse voi tehdä!

Mitenköhän hyvin tää muuten pitää paikkansa tuolla politiikka-osiolla?

"- Kaikki rasistiset ja kansaa kiihottavat kommentit ovat kiellettyjä"

Olisikohan mahdollista saada ehkä uusi treenausta koskeva osio, jonne olisi vaatimuksena vuosi kirjautuneena ja 100 viestiä? Tämän hetken treeni osio kuitenkin on mitä on, monesta syystä. Paljon tredejä jotka ei sinne kuulu, paljon aloittelijoiden osioon kuuluvia juttuja, paljon turhia asioita. Enpä itse enään pakkista jaksa lukea, koska uusia asiallisia keskusteluja ei paljoa tule. (vip-puolella ehkäpä?) olisi mukavaa päästä lukemaan kokeneiden treenaajien mielipiteitä muistakin asioista kuin aloittelijoiden treeniohjelmista.

Olisikohan mahdollista saada ehkä uusi treenausta koskeva osio, jonne olisi vaatimuksena vuosi kirjautuneena ja 100 viestiä? Tämän hetken treeni osio kuitenkin on mitä on, monesta syystä. Paljon tredejä jotka ei sinne kuulu, paljon aloittelijoiden osioon kuuluvia juttuja, paljon turhia asioita. Enpä itse enään pakkista jaksa lukea, koska uusia asiallisia keskusteluja ei paljoa tule. (vip-puolella ehkäpä?) olisi mukavaa päästä lukemaan kokeneiden treenaajien mielipiteitä muistakin asioista kuin aloittelijoiden treeniohjelmista.
Mitä se viestimäärä tai rekisteröitymispäivämäärä kertoo käyttäjästä? Oletan, että tarkotat tolla kirjautumisella rekisteröitymistä, koska muuten siinä ei ole mitään järkeä. Tuskin tollaisia rajoja kuitenkaan tulee, koska kuka tahansa asiantunteva harrastaja tai jopa ammattilainen voi rekisteröityä milloin tahansa eikä viestejen kerääjiä ainakaan kaivata, koska se lisää taas automaattisesti paskaa. Kyllä sieltä treeniosiolta ihan asiantunteviakin juttuja löytyy mielestäni. Pakkotoistolla on kyllä keskustelun taso aika kova verrattuna moneen muuhun forumiin tiukan moderoinnin ansiosta. Esim. treeniosiolta siirretään aloittelijoiden osioon päivittäin threadeja jotka ei treeniosioon kuulu ja samoin paskan threadit menee lukkoon jne. Aika ihmeellistä jos tämänkään tasoinen keskustelu ei kelpaa. Siinä vaiheessa kannattaa sitten varmaan siirtyä jonnekin muualle.

Joo no lähinnä sitä kaipaan että jotain uutta tulisi ja siksi kai valitan. Joo tarkoitin rekisteröitymistä. Onhan siellä asiallisiakin threadeja joita on mukava lukea, mutta omiin silmiin niitä tuolla treeniosiolla varsin vähän osuu.

- Trollit, spammit ja järjettömät, perusteettomat, selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn. Tätä palstaa moderoidaan 24 tuntia vuorokaudessa, joten ei kannata edes yrittää.

Onkohan tuota politiikkaosiota mitenkään mahdollista saada hieman kuriin?

- Trollit, spammit ja järjettömät, perusteettomat, selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn. Tätä palstaa moderoidaan 24 tuntia vuorokaudessa, joten ei kannata edes yrittää.

Onkohan tuota politiikkaosiota mitenkään mahdollista saada hieman kuriin?
Ihmiset usein perustelevat kantansa aika kärkevästi ja se voi vaikuttaa jopa riidanhakuiselta provosoinnilta, mutta toisaalta tämä synnyttää mielenkiintoisia keskusteluja. Niin kauan kuin kärkevätkin kommentit ovat hyvin perusteltuja en näe syytä käytännön muuttamiseen.

Sen verran on sanottava etten kovin usein vieraile kyseisellä osiolla joten en tarkallaan tiedä alueen menoa. Voisi arvata että ulkomaalais- sekä oikeisto vs vasemmisto-keskustelut saattavat joskus lähteä lapasesta?

Politiikka ja uskonton aiheuttaa aina tiukkaakin keskustelua. Nostan Mikelle hattua, että hän on pitäny politiikka keskustelu osion. Se on pysyny hyvin aisoissa verrattuna muihin palstoihin ja toivon että jokainen pakkilslainen pitää keskustelun järkevänä niin saadaan pidettyä tuo keskustelualue täälläkin. Meistähän keskustelijoista se on kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom