Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VIPpiä ei näy vaikka maksoin viime vkl. Mike voitko tehrä jotain? :/

jos saisin yhdet vipit jokaisesta tämänkaltaisesta kysymyksestä, niitä riittäis vielä lastenlasten kuolinpesästä jaettavaks...

onko se vaikeeta tajuta että vaikka se raha lähtee heti omalta tililtä, se ei välttämättä just sillä samalla sekunnilla/minuutilla/tunnilla/vuorokaudessa saavu miken tilille...(johtuen siitä että maksatte sen vaikka kesken juhlapyhien ja manaatte pankkia omasta virheestänne)

sori avautuminen, mutta en pystynyt hillitsemään itseäni.

mutta jos on kiire, suosittelen ostamaan esim helikopterin..

Ei taas tänne kuulu, mutta aika ihmeellinen tuo Last post -hommeli. Joskus toimii, joskus taas ihan päin vituraa. Siis toi punainen nappula ketjun vieressä.

ammattilainen...????

Kyselin joskus aikoja sitten että kuinka saa (ammattilainen) nimikkeen?????
Saako sillä jotain etuja :D..???

Silloin kun kyselin sitä olin urheiluhieroja koulussa mutta, nyt olen valmistunut viime syksynä
Urheiluhierojaksi (kesk.arv. 4.2).Pirkanmaan urheiluhieroja koulusta.

Kyselin joskus aikoja sitten että kuinka saa (ammattilainen) nimikkeen?????
Saako sillä jotain etuja :D..???

Silloin kun kyselin sitä olin urheiluhieroja koulussa mutta, nyt olen valmistunut viime syksynä
Urheiluhierojaksi (kesk.arv. 4.2).Pirkanmaan urheiluhieroja koulusta.
Kirjoittelet palstalle vaan tarpeeksi kauan asiantuntevia kommentteja, niin luulis sillä saavan ton tittelin. :)

Kysymyksiä

Millais tää ny toimii? Mistä pääsen sinne missä näkyy mitä olen kirjoitellut, eli varjottoman postaukset ja aloittamat treadit?
Ja en löydä enää käyttäjä listaa, missä oli kaikki pakkislaiset aakkos järjestyksessä, onko tämä lista poistettu?

Millais tää ny toimii? Mistä pääsen sinne missä näkyy mitä olen kirjoitellut, eli varjottoman postaukset ja aloittamat treadit?
klikkaat tota Hakua,otat Advanced Search,kohtaan User Name kirjoitat varjoton,sitten valitset Find Posts by user jos haluat ettiä postit,tai otat Find Threads started by user jos haluat ettiä aloittamasi ketjut.ja sitten klikkaat Search Now

Eli pari kyssäriä...

Eikö nykyään saa vipillä mitään alennuksia jos tilaa p-storesta??
Olisi tarkoitus laittaa kunnon lisäravinne tilaus tulemaan ja ihmettelin tossa että kannattaako se sitten tilata tuolta sportheavystä jos kerran liittyy vipiksi... hintoja vähän vaikeaa vertailla ku aika lailla eri tuotteita on mynnissä.. Mutta tosiaan ihmettelen miten p-storeen ei ole laitettu vippi alennuksia?? vai onko ja olen vain sokea?? :david:

Toinen kysymys on että jos liityn vipiksi tarvitsen tosiaan valmiiksi nimimerkin.. Onko mahdollista että tämä kyseinen nimimerkki poistettaisiin tai onko mahdollista että teen toisen nimimerkin samalla sähköpostiosoitteella kun nykyinen..

Pointtina on se että olen tällä kyseisellä nimimerkkillä kyselly tuolla roinapuolella jotain turhuuksia ja nyt vipiksi liittymisen jälkeen aloitan kumminkin kirjoittelemaan useammin ja ehkä jopa laittamaan joskus jotain kuvia kehityksestä jne.. En haluaisi että jos joku mahdollisesti tunnistaa minut kirjoituksistani tai kuvista niin että se näkisi mitä olen aikaisemmin kirjoittellut.. Tää nimimerkkiki on vielä jostain perseestä temmattu..:jahas:

Eli pari kyssäriä...

Eikö nykyään saa vipillä mitään alennuksia jos tilaa p-storesta??
Olisi tarkoitus laittaa kunnon lisäravinne tilaus tulemaan ja ihmettelin tossa että kannattaako se sitten tilata tuolta sportheavystä jos kerran liittyy vipiksi... hintoja vähän vaikeaa vertailla ku aika lailla eri tuotteita on mynnissä.. Mutta tosiaan ihmettelen miten p-storeen ei ole laitettu vippi alennuksia?? vai onko ja olen vain sokea?? :david:

Toinen kysymys on että jos liityn vipiksi tarvitsen tosiaan valmiiksi nimimerkin.. Onko mahdollista että tämä kyseinen nimimerkki poistettaisiin tai onko mahdollista että teen toisen nimimerkin samalla sähköpostiosoitteella kun nykyinen..

Pointtina on se että olen tällä kyseisellä nimimerkkillä kyselly tuolla roinapuolella jotain turhuuksia ja nyt vipiksi liittymisen jälkeen aloitan kumminkin kirjoittelemaan useammin ja ehkä jopa laittamaan joskus jotain kuvia kehityksestä jne.. En haluaisi että jos joku mahdollisesti tunnistaa minut kirjoituksistani tai kuvista niin että se näkisi mitä olen aikaisemmin kirjoittellut.. Tää nimimerkkiki on vielä jostain perseestä temmattu..:jahas:
P-storella on jo niin alhaiset hinnat, ettei vipeille enää voi antaa alennusta.

Voidaan jäädyttää nykyinen nimimerkkisi ja teet uuden, jolle makselet vipit.

--------------------------------------

Timias, laitoin vipit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom