Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VIP takaisin

Hei, ilmeisesti mun vippi on jostain syystä nyt mennyt umpeen, vaikka maksoin sen heti silloin, kun ilmotit, että se on umpeen menemässä. Mitä on tapahtunut? Kaikki mun privatkin katos. :itku:

Edit. 12.3. on näköjään maksupäivä

Vähän probleemia kun tuossa macciin vaihdoin. Muutamia mokia siinä vaihdossa tullut. Vippisofta kun oli windowsille duunattu. Asia korjattu ja ne privathan säilyy kaikki toki.

Kiitän ja kumarran. Huh, tulipa pieni järkytys, kun en aluksi älynnyt, miksen pääse katsomaan mimmien kuvia. ;) Sehän se tärkein vip-etu on. :D

Maksoin tuossa viimeviikon pe tuon VIPin. Ajattelin vaan ,että koskahan alkaa pelittämään?? Eipä tässä ole ollut vasta kun muutama pankki päivä vaikka eikös aktia ja säästöpankki ole jotenkin samaa puljua?? Noo kaipa se kohta alkaa toimimaan.:rolleyes:

Kuis tonne #pakkotoisto.com irc-kanavalle pääsee?
Haulla koitin mutten löytäny...

No se on hyvä että sä löysit. Ei tarvi tonnekkaan näköjään viä muutamaan kuukauteen yrittää...

MIKE ilmoitti:
Kauppaliikettä ei tule enää jatkossa olemaan. Tulee vain suuri verkkokauppa ja vipeille kuukausittaisia tarjouksia.

Tämä uusi juttu on entistä enemmän Pakkotoiston kauppa omistussuhteista johtuen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja tässä on erittäin hyvä palvelu tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom