Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tätäkin on jo varmaan kysytty n kertaa, mutta en nyt jaksa selata kaikkia sivuja läpi. Eli säilyvätkö vanhat Private-viestit, jos välissä VIP-oikeudet poistuvat ja sitten ne palautetaan taas?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maksoinpa äiteen tililtä. Mutta en pistänyt mukaan omaa nimeäni.
mitäs ny tehrää?

en tiiä onko kysytty jo aiemmin tai kysynkö edes oikeassa paikassa mutta kysyn silti :D.

eli miksen pääse irc-kannulle? laitoin ohjeiden mukaan ja tulee vain "#pakkotoisto.com unable to join channel (need correct key)". vai hätäilenkö taas ihan turhaan :D. onhan nää vipit kuiteski ollu jo muutaman tunnin :D

Juukeri sanoi:
en tiiä onko kysytty jo aiemmin tai kysynkö edes oikeassa paikassa mutta kysyn silti :D.

eli miksen pääse irc-kannulle? laitoin ohjeiden mukaan ja tulee vain "#pakkotoisto.com unable to join channel (need correct key)". vai hätäilenkö taas ihan turhaan :D. onhan nää vipit kuiteski ollu jo muutaman tunnin :D

tarviit salasanan sinne, näkyy tossa vip osastolla. kirjoitat siis komennon /j pakkotoisto.com salasana

tuolleen pääset ;)

erkjetter sanoi:
tarviit salasanan sinne, näkyy tossa vip osastolla. kirjoitat siis komennon /j pakkotoisto.com salasana

tuolleen pääset ;)

joo nyt älysin :D. oon vaan niin nero että yritin omalla salasanalla ja ihmettelen miksei pääse :D

terve

Kun ajattelin liittyä vip jäseneksi, niin laitanko "kommenteiksi" vip-vuosimaksu, (nimimerkin vai oikean nimen.) ja asuinpaikan.

Nimimerkki siihen. Oikea nimi näkyy maksajan kohdalla.

Entäs jos maksaa äidin tililtä ku oon tällanen juniori enkä saa omaa verkkopankkitunnusta? Laitanko viestiin oman nimen?

Ja mites noi alennukset esim. SportHeavystä? Ilmoitanko sinne viestikohdassa vaikka että olen vip?

Jos maksajana on joku muu kuin käyttäjä itse, niin silloin nimimerkki, oma nimi ja asuinpaikkakunta maksuun mukaan.

Sport heavy toimii juuri noin.

Okei. Taidan maksaa kaupalla sitten ton vip jäsenyyden. Saanko heti alennukset :whip:

Kuinka kauan maksamisesta menee aikaa että rekisteröityy vipiksi? Maksoin juuri tuon vuosimaksun. Pari päiväähän siinä taitaa mennä ainakin siihen että näkyy maksu saajalla, kun on eri pankki.

Mike, saliarvostelu is in, muttei avatar ja muut vip-jutut toimi vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom