En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tänne mutta vaivani on tullut lapsen kantamisesta. vasen leveä selkälihas on kipeä, kipu säteilee myös käteen jonkin verran ja hartiaan. Ainakin yksi aktiivinen triggerpiste on lavan kohdalla ja sekin vasemmalla puolella. Ongelma on lähinnä se että veri ei tunnu kiertävän kunnolla päässä(kään). Minulla on kesken ruokavalio joka vaikuttaa aivojen serotoniinitasoon mutta nyt se ei auta tuon selän takia.. Olen käynyt useamman kerran naprapaatilla ja apu on aina lyhytaikainen, hän on sanonut että on triggerpiste(itä). Olen välillä käynyt salillakin, 1-2 kertaa vko tai vähän harvemmin. Minulla on tietty saliohjelma: teen tuohon selkään vaakasoutuja 100 kertaa joka kerta. En nyt vain teidä että auttaako vai pahentaako. venyttelen myös säännöllisen epäsäännöllisesti.. Kuitenkin selkä on nyt erittäin jumissa, joudun kuitenkin vielä nostelemaan lasta kun on vasta 1,5v. Selkä ei vain tahdo kestää.. tuttu osteopaatti sanoi että vasen puoli "kiertynyt ja pudonnut" eteenpäin. Ajattelin että jos joku täällä osais yhtään neuvoa että mitä mun kannattaisi kokeilla tehdä ja mitä ei ainakaan kannata tehdä..?