yksityisklubit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no jotain kortteja löytyy,mutta eipä niitä pahemmin käytettyä tule,eikä todellakaan kiinnosta esim.keskellä viikkoa mihinkään baariin notkumaan lähteä,ja korteista en mitään ole maksanut,enkä maksa.
 
Kyllähän nuo vipit yms. on kooleja mutta se maksupuoli on aika perseestä jos muutenkin on jaossa ilmaisvapareita. Ainakin sedun paikkoihin.
 
ulkomailla vippi yleensa on sellainen vihkonen mihin on merkitty kuinka paljon kyseinen tyyppi on kayttany rahaa kayntikerroilla.

Olen yhden vippiklubin kanssa joutunut asioimaan kun asiaakkaat haluaa menna sinne. vip puolelta poydan saamiseen tarvitsee tilata viinaa vahintaan 5000 euron edesta, poytaan sopii 5 - 6 henkea. Miksi sitten juuri minun asiakkaat saa poydan ?
Soittaessa kysyn etta onko tama nimi vihkosessa ? Jos ei ole niin sitten on vaan vakuuteltava etta kylla ne 5000 kayttaa tana iltana.
Yleensa aina poyta loytyy jos olet aikasemmin lahettanyt asiakkaita jotka on vihkosessa tai sitten he ovat kayttaneet paljon rahaa.

Lisaksi tama ohjelmapalvelu on ihan normi juttu. Esim jos sulle tarjotaan mustaa american expressia niin tahan tulee mukaan kansainvalinen ohjelmapalvelu. Toimii muuten kivasti, taman numeron kun antaa vip klubin vastaavalle :) kyseessa siis rajaton luotto, ja tata korttia siis ei voi erikseen anoa.

Loppupeleissa kyseessa on vain yokerho ei sen kummempaa. Tassa yokerhossa on esim myynnissa joka vuosi spesiaali shampanja mika maksaa siella 50 000eur. Siina vaiheessa kun joku ostaa sellaisen lopetaan musiikki, kaikki valot laitetaan avauksen ajaksi paalle... hhmm cool
 
Loppupeleissa kyseessa on vain yokerho ei sen kummempaa. Tassa yokerhossa on esim myynnissa joka vuosi spesiaali shampanja mika maksaa siella 50 000eur. Siina vaiheessa kun joku ostaa sellaisen lopetaan musiikki, kaikki valot laitetaan avauksen ajaksi paalle... hhmm cool

Kuka vitun törkyturpa maksaa 50 donaa jostain limppa hömpsystä!?
 
onhan niita pdiddytyt ja muut urpot.

jos joskus kaytta st tropesissa niin taala kannattaa poiketa. tassa sanotaan etta tama on vip klubi mutta sisaan paasee kylla ilman mitaan ongelmaa. sisaanpaasy ilmainen, pullo olutta 10eur, pullo rosee viinia 30 eur.

Lahes alastomia naisia sitten riittaa, ja paljon. tama mesta on sitten auki vaan heinakuun ja elokuun.

http://www.nikkibeach.com/sttropez/index.asp
 
Miksi ei saisi näyttää että on menestynyt elämässä taloudellisesti ja on sitä rahanpaskaa. Tietysti jos käyttäytyy ylimielisesti -joka näissä tapauksissa on ihan yleistä- niin siinä tapauksessa ihminen on idiootti.
Mutta jos saa hyvän mielen siitä itselleen, että tuhoaa sen 50t shamppanjapullon, niin eihän sen pitäisi kenenkään elämään vaikuttaa.

Sama ajattelutapa on Suomalaisessa kulttuurissa muutenkin esillä.
Esimerkiksi kun joku huippuunsa trimmattu urheilija kävelee kesällä ilman paitaa, kuulee usein kommentteja:"mitä toikin tossa elvistelee".
Päinvastoin, siinä pitäisi ajatella, että:"onhan äijä tiukassa kunnossa, tainnut nähdä paljon vaivaa". Näitä esimerkkejä saisi satoja erilaisia.

Oli menestys mitä tahansa -rahallista tai fyysistä- siitä pitää nauttia, uskaltaa näyttää se muille eikä hävetä ja piiloutua massaan.
 
Jos itse kävisin vielä aktiivisesti baareissa, ostasin aikalailla varmasti tuollaisen vipin. Sen hinnan säästää jo siinä kun ei tartte maksaa sisäänpääsystä, saa hinnoista alennusta...ja mikä tärkeintä EI TARTTE JONOTTAA! Eli voi mennä sinne suosittuun baariin vähän myöhemminkin. Täällä on ainakin Giglinissä (Sedun kuppila) ihan törkeet jonot joskus puolenyön jälkeen. Siinähän sitten jonotat tunnin pästäksesi baariin, aika vatipää saa olla että tähän ryhtyy!

Juuri näin. Minä + 3 kaveriani = 4, käymme 25 kertaa Sedun baarissa vuodessa (arvio)=> sisäänpääsymaksut 4x25x5€ = 500€. Royal maksaa 300 €, jolla vuoden ajan 1+3 ilmaseks sisälle (usein enemmänkin). Tähän lisätään ilmaset drinkit, joita tippuu aika usein.Niin, ja ISO + EI TARVI JONOTTAA.

Ei mun tarvi leikkiä mitään "vippiä", ja usein ei edes olla koko iltaa siellä klubin puolella, toi nyt vaan sattuu olemaan järkevää ja taloudellisesti kannattavaa :kippis1:
 
No jopas oli vertauksia. Portsari tekee töitä elantonsa eteen, vippien ostajat luulevat olevansa nyt kermaa ja mitä Luxinkin vippijonoa katsoo, niin se on ihan vitun pitkä.

No tästä varmaan on väännetty täälläkin riittävästi. Mutta se portsari saa palkan ravintolan omistajalta. Asiakas maksaa sisäänpääsyn, narikan ja ostaa kalliita juomia. Ei sen enää tartte mitään tippejä antaa jos ei itse halua ja tän päivän ravintolahinnoilla ei paljon tee edes mieli, vaikka olisi miten hyvä ilta ollut ja miten hyvä palvelu. Ei sitä tippiä autokaupassakaan anneta hyvästä palvelusta. ;)

Mutta totta on se, että jos vippijono on 200 metriä pitkä, niin aika pahasti on inflaation kärsinyt tuo tuote. Jyväskylässä ei varmaan noin ole vielä käynyt?

EDIT: Pointtini tossa portsarihommassa oli se, ettei asikkaan tartte sitä miettä, mistä poke tai kuka tahansa ravintolassa työskentelevä saa palkkansa. Joskus jossain ehkä poket vielä eli tipeillä, mutta tuskin enää nykyään monessakin paikassa. Ne saavat kiinteän palkan ja sillä hyvä. En mä ainakaan nykypäivänä tippejä anna jos ei ole tuttu kaveri ovella joka päästää jonon ohi sisään tai jotain muuta. Vieraassa kaupungissa en anna latiakaan, en koe saavani siitä yhtään mitään hyötyä itselleni. Minä ostan ravintolapalvelun ja ravintola omistaja maksakoot palkan työntekijöilleen.
 
Luxin ja kaivon vip puolella ei kyllä mitään ihmeellistä palvelua ole, tavis porukkaa mutta etnisiltä vähemmistöjä ei ole. Aina oon päässyt jonon ohi ja vip puolelle ilman mitään kortteja/maksuja kun naama tullut tutuksi. Joskus kaivolla joku muija alkoi näyttää minulle vip puolella sen uusia Milanosta ostettuja 3000€ punaisia kenkiä, tuli heti mieleen "ostikko ite vai kiekkoilija poikaystävä ja miksi pitää kertoo et sulla massii" :D Teatterin vip puolesta ei kokemuksia, onko jollain?
 
Teatterin vip puolesta ei kokemuksia, onko jollain?

Teatterin VIP hommat on kyllä aina ollut tosi hyvin järjestetty. Sinne käsitteeäkseni niitä ei voi ostaa vaan ne saadaan kutsusta. Ylimpänä luokkana Black VIP:t. Teatterissa palvelu on ollut aina ystävällistä ja tasokasta. Balck VIP:n omistajille on lisäksi tosi makeita lanseeraustilaisuuksia ja muita kekkereitä missä ruoka ja juomapuoli on aivan viimeiseen asti hiottu. :5:+
 
Hyvältä kuulostaa tälläinen meininki ja yleisesti ei tuo puhuttu 300-600 €todellakaan ole paha jos tulee baareissa usein käytyä.
Ennemmin tosiaan maksan tuosta jonon ohi menosta ja rauhallisesta loossista kun tippailen apinoita ovella.
Ehkä näitä v.i.p- palveluista maksavia asiakkaita pitäis kutsua joksikin muuksi kun vipeiksi. Vippi tosiaan tarkoittaa yksinkertaisesti niin tärkeää henkilöä, jonka jokainen ravintola ottaa mielellään jonon ohi ilmaitteeksi sisään, näitähän esim. sedun vipit eivät ole.
 
Sedun vippi on 500€ + alv ja teatterin vippiin pääsee ainakin platina amexilla. Tosta Black vipistä en ole kuullutkaan?
 
Sedun vippi on 500€ + alv ja teatterin vippiin pääsee ainakin platina amexilla. Tosta Black vipistä en ole kuullutkaan?

Club Priven avain on tai oli 500+alv, mutta Royal kortti on 300€ sis alv yksityisille. Mielestäni pitäisi näitä "VIP"-kortteja kutsua mielummin etukorteiksi sillä ne ovat vain sitä, eivät mitään muuta.

Black vippejä Teatteriin ei taida olla tietääkseni jaettu kuin muutama kymmenen kappaletta.
 
Back
Ylös Bottom