Yksi kysymys? Vastatkaa jos osaatte!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iskenderi sellasilla tosi rapeilla leipäpaloilla. Joskus söin Iskenderin missä leivät olikin tosi rapeita lastuja ja se oli erittäin maittavaa.
Muistan kyllä paikan missä sitä söin, mutta kynnys lähteä niin pitkälle on todella suuri. Halu syödä kebabbia on toki myös suuri, mutta kuinka paljon sitä varten on valmis uhraamaan vapaa-aikaa?
Tuossa ihan vieressä on egyptiläinen ravintola mistä saa lampaasta tehtyä kebabbia. Eron kyllä huomaa maussa, mutta onko se parempaa kuinka normaali niin sitä en osaa sanoa. Täytyy ircissä kysellä sitä kebabexperteiltä. Itse en sitä ole.

On mahtavaa, että niinkin maukas ruokalaji kuin kebab on keksitty. Se on auttanut moneen vaivaan ja ongelmaan. Kebabin tuoma lohtu esim sydänsärkyihin on myös todella suuri. Sen takia pidän kebabmiehiä kansanparantajina. HC76 on selvästi kebabihmisiä, mutta riisikebab ei ole niin hyvä ratkaisu kuin iskender. Iskenderissä on yleensä enemmän lihaa joka on tärkeintä tässä jumalaisessa ruokalajissa. Lopussa vielä kuva kebablihasta.

iskender%202.jpg

EDIT; No vitut mä mitään kebbeä jyystäisin. Rahaa tilille!

Onnen... jos sellaista saa valita. Se pitää niin monta asiaa sisällä, että on munmielestä hyvä vastaus :)

Kyllä tuo lampaasta tehty kebbe on parempaa kuin normi. Iranilaisessa paikassa kerran söin. Kaverit muuten kokkaili öpaut avotulella sisätiloissa. Savua oli kuin amiksen röökipaikalla. Ei ollu kauaa pystyssä se paikka :D

Bisley sanoi:
Jos saisit valita yhden asian, ihan minkä vaan, mikä se olisi?
Sulla se ilmeisesti on tällaisen tredin avaaminen? ;)

Itsellä se olisi tietysti pankkitili jossa on vaikka € 100 000 000 massia. Jaa että rahako ei tee onnelliseksi? Kyllä se minut ainakin tekisi :D.

Lihis sinapilla ja sipulilla + 1 nakki.

PS Bisley, korjaa toi signaturesi kirjoitusvirhe :)

Kuolemattomuus, sillä mua kiinnostaa ihan helvetisti miltä maailma näyttää esim 200 vuoden päästä.
Ois mun kakkosvalinta luultavasti. Tulevaisuudessa vois jäädyttää ittensä, sitte pappana....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom