Yhteys katkeilee

Koneeseen on tullut nyt outo ongelma: Yhteys katkeaa parin minuutin päästä kun käytän nettiselainta ja dc++ tai bittorrenttia samanaikaisesti. Tästä selviää käynnistämällä Zykel prestige 600:n(tämä on kai modeemi?) uudestaan. Kellään vastaavia ongelmia?

Ennen kone pelitti ihan hyvin, tämä on kestänyt nyt reilun viikon. Olen asentanut dc++ monta kertaa uudestaa ja kokeillut sen eri versioita, mutta ongelma ei häviä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
japa sanoi:
Hyvin vähän osaan sanoa asiaan mutta muistin hieman samanlaisen jutun lukeneeni joten olisiko tästä apua:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27253

En usko että on sama ongelma, koska mulla noi imutusohjelmat kuitenkin toimii vähän aikaa. Silloin kun en käytä exploreria samaan aikaan pystyn imuroimaan vähän enemmänkin kuin vähän aikaa.
Mutta kiitos kuitenkin.

Mulla oli samanlainen ongelma en kyllä keksinyt siihen ratkaisua. Mutta se häipyi, kun asensin windowsin uudestaan.

Eikö kellään ole tosiaan muuta ratkaisua kuin windowsin uudelleenasentaminen? Se on niin hirveän kuuloinen urakka, että oikein hirvittää ajatella sitä. Kaiken lisäksi olen niin tyhmä näissä tietokonejutuissa, että en varmaan edes osaa tehdä sitä. nimimerkillä: kerran windowsin asenut johonkin ikivanhaan koneeseen.

Mullakin oli DC:n kanssa vähänaika sitten vastaavanlainen ongelma. Yhteys katkeili parin-muutaman minsan välein ja käynnistyi taas itekseen uudestaan. Ja vain, kun DC++ oli käytössä. No tämä hävisi kun vaihdoin itseni passive modelle dc:ssä. En tiä sitten johtuko siitä vai jostain muusta mitä säädin samoihin aikoihin.

Villinä veikkauksena veikkaan kyseen olevan siitä, että teillä on ns. dynaaminen IP(jos nyt tuon termin oikein muistan) eli siis IP vaihtelee koko ajan,ja sen takia ette voi olla activena tai ainakin pitää jättää tyhjäksi se activen IP kohta.
Siis tämä on veikkaus

Itselläni oli vähän aikaa sitten sama ongelma, että netti pelas sen 5 minuuttia ihan hyvin, mutta sitten katkesi ihan itsestaan. Nyt tuntuu toimivan ihan ok, mutta jäi vähän myteeriksi mistä koko juttu johtui. Luultavasti Sonera ei osaa hommiaan tai joku talonyhtiöstäni rohmuaa kaiken kaistan.
Suosittelisin että katsot löytääkö virustorjunta mitään pöpöjä koneesta tai sitten pistät vihasen soiton palveluntarjoallesi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom