Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei muuta kuin laite kauppaan ja uusi tilalle tai rahat takaisin. Ongelma saattaa korjaantua myös softapäivityksellä. Itselläkin erinäisistä syistä johtuen ollut noita kovalevybokseja useampia kymmeniä käytössä ja himassa pyörii pari tälläkin hetkellä, eikä satunnaisia kaatuiluja (heh) lukuunottamatta ole mitään nykimisiä tallenteissa.-Marchi- sanoi:Mutta nauhoitusten kuvanlaadussa on parantamisen varaa siinä suhteessa, että se nykii! Jumiutuu aina pariksi sekunniksi ja jatkuu sitten. Muutenhan kuvalaatu on saatananhienoa. Mutta nykimätöntä kuvaa saa hakea vain sulkemalla digiboksin :D
Dippi sanoi:että sen mukana tulee juuri tuollaisia yksi-boksi-yksi-tv -ongelmia .
Siihen digitaalisuuteen nyt ollaan kuitenkin jokatauksessa menossa. Itse ostin yli puolitoistavuotta sitten boksin testimielessä ja tyytyväinen olen ollut. Minua ei haittaa että boksilla voi katsoa vain yhtä kanavaa kerrallaan, koska minulla on ainoastaan yksi televisio enkä ole meduusa ja pysty muutenkaan seuraamaan kahta kanavaa samaan aikaan. Minua ei haittaa että en voi nauhoittaa toista kanavaa digiboksista kun katson toista, sillä voinhan nauhoittaa sitä analogiselta kuitenkin, jos huvittaa "joskaan en nauhoita mitää televisiosta kun mulla ei ole enää edes VHS-nauhuria". Eihän se vanha analogisuus kaadu siihen kun kaupasta ostetaan se digiboksi. Elokuvaelämystäni ei surkastuta edes se että digiboksilta tuleva lähetys on noin 2 sekunttia jäljessä analogista. Voi kamala!Dippi sanoi:Ihan yleisenä (tyhmänä) kysymyksenä: onko tuosta digi-tv:stä ylipäätään mitään iloa? Minulla on ainakin se käsitys, että sen mukana tulee juuri tuollaisia yksi-boksi-yksi-tv -ongelmia ja sitten pidemmällä tulevaisuudessa ohjelmien "nauhoittamiseen" liittyviä ongelmia.