Yhteinen peli-ilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naskali
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
[offtopic]

Originally posted by protsku
YLÄASTE, YLEINEN (21p)
1. Erkki Lassila (Turku) 6

Näköjään Erkki Lassila oli Suomen Mestari ja A.Manninen Oulusta viides.

oli samaan aikaan armeijassa mun kanssa ja pelas muita tuvassa olijoita (muistaakseni ~6hlö) vastaan, selkä lautaa päin eli Lassilan piti muistaa kaikki siirrot. Eipä siihen shakkimattiin kauaan aikaa silti kulunut ;)

[/offtopic]

Originally posted by Anssi
Joo, noita ns. simultaanipelejä järjestettiin monissa kissanristiäistapahtumissa ja pelasin itsekkin joskus aikoinaa n. 30 tyyppiä vastaan, joskin en sokkona. Siinä sitä kierrettiin sitä ympyrää ja itse ei voinut miettiä kuin noin sekunnin per siirto mutta muilla oli aikaa vaikka kuinka.

Joo, noita ns. simultaanipelejä järjestettiin monissa kissanristiäistapahtumissa ja pelasin itsekkin joskus aikoinaa n. 30 tyyppiä vastaan, joskin en sokkona. Siinä sitä kierrettiin sitä ympyrää ja itse ei voinut miettiä kuin noin sekunnin per siirto mutta muilla oli aikaa vaikka kuinka.

Originally posted by Anssi

Joo, selvennetään nyt hieman tilannetta, kun tuli selitettyä 'hieman' epäselvästi. Siis meitä oli ~kuusi tyyppiä, jotka löyvät päänsä yhteen ja näin koitettiin Lassilaa päihittää. Siis yhdellä laudalla ei kuudella

Kesäkuussa muutan ja saan kunnon yhteydet ni ainakin voisin hostia servun jos päästään yksimielisyyteen pelistä.

Itelläni löytyy lähes kaikki tässä threadissa mainitut pelit.

Originally posted by Jakob
Joo, selvennetään nyt hieman tilannetta, kun tuli selitettyä 'hieman' epäselvästi. Siis meitä oli ~kuusi tyyppiä, jotka löyvät päänsä yhteen ja näin koitettiin Lassilaa päihittää. Siis yhdellä laudalla ei kuudella

Niin ajattelinkin, sillä eihän ns. SuurMestaritkaan pysty kunnolla pelamaan sokkosimultaania...

YEP

Originally posted by JusuRa
Et ole! MOHAA pelit pystyyn.

Jep. Mohaa Spearhead v. 2.11 pydeen vaan ja räiskimään urakalla.

Otetaas tää ylös. Olisko kiinnostusta esim. battlefield sessioihin? toki muutkin pelit käy, ehdotuksia vaan kehiin.

Ajankohta ja sitten se servu.. Mä en ainakaan kykene houstaamaan, joten joku kellä olis nopee konnu vois ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Pistäkääs tähän vaikka jotain päivämäärää ja aikaa.. Mulle tosin passaa vaikka jo tänään ilalla :)

Otetaas tää ylös. Olisko kiinnostusta esim. battlefield sessioihin? toki muutkin pelit käy, ehdotuksia vaan kehiin.

Ajankohta ja sitten se servu.. Mä en ainakaan kykene houstaamaan, joten joku kellä olis nopee konnu vois ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Pistäkääs tähän vaikka jotain päivämäärää ja aikaa.. Mulle tosin passaa vaikka jo tänään ilalla :)

Bf:n demossa ei enää äänet toimi.. Mites ois UT2003, Capture The Flag ja joku löyly servu minne mahtuu ja pingi on hyvä.. Verkkogurut tms..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Sakkeus
Bf:n demossa ei enää äänet toimi.. Mites ois UT2003, Capture The Flag ja joku löyly servu minne mahtuu ja pingi on hyvä.. Verkkogurut tms..

No nyt on tuokin imutettu. Melkoisen hektistä menoa on, oikeastastaan turhan hektistä mulle. Nyt vois pakkiksen pelimiehet/naiset impata ton pelin niin päästään porukalla tappelemaan.

Olisiko tuo Wolfenstein: Enemy Territory mitään? Sen saisi kuitenkin kohtuu vaivatta suurin osa.....

Asiasta toiseen:
Onko kukaan saanut Desert Combat modia toimimaan Battlefield 1942sessa? Jos on niin kertokaa että kuinka h*elvetissä?

UT2003 on kyl aika :blow: peli ja viel helppoki oppii .

Hyi hitto että on addiktiivinen tuo Enemy Territory, ei millään malta jättää kesken kun vielä yksi sotilasarvo saavuttamatta ;)

Tätä menoa minusta tulee :david:

Menee kohta yöt läpeensä II-maailmansotaa uudelleen eläessä ;)

Kellään road to romea? eiku servua pystyyn :thumbs:

Mitenkäs olisi starcraft?
sitä sais batlenetissä pelata ja salasanan saa servulle...helppo ja hieman järkeäkin vaativa peli...
:thumbs:

Mitenkäs ois rooliperlit?Esim baldurs gate 2 jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom