Yhteinen peli-ilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naskali
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Naskali

Banned
Ikä
39
Jos pakkotoistolaisten tapaamista ei voida järjestää niin sopisiko yhteinen peli-ilta vaikkapa aapeli.comin tykkipeliä (kuusinpeli) pelaamalla? Siihen tarvittais kaikkien tiedossa oleva salasana ja tarpeeksi innokkaita. Välillä voitais vain chättäillä. Eli sovittaisko joku aika ja peli jota pelattais? Mieluiten sellaisia pelejä joissa on ilmainen rekisteröiminen.

joo cs kyllä käy mullekin! eikö täällä kerran ollu jollain cs-servu pystyssä jonkin aikaa? jos jollaki on tarpeeksi nopea yhteys niin laittakaahan pelit pystyyn niin tullaan porukalla pelaamaan!

CS
hmm....Miksei se kävisi päinsä jos koko porukka menisi vain samalle yleiselle serverille niin ei tarvisi sen serverin tekemisen kanssa kikkailla.

Originally posted by vauhti
CS
hmm....Miksei se kävisi päinsä jos koko porukka menisi vain samalle yleiselle serverille niin ei tarvisi sen serverin tekemisen kanssa kikkailla.

Joo no kyllähän se myös noin kävisi. Pitää vaan sopia aika ja paikka...

countteriin kyllästyy kyl, kerkeshän sitä pelata beta3:sta asti.
serverin kyl saa lainaa mistä vaa.
toi soldat on aika veikeen näkönen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IGI 2 on löyly. Ja ut2003, tosin se onkin jo pelkkää tykitystä sitten mutta so not. Battlefield 1942 ois kans löyly. Soldattia pitää kokeilla, päivällä yritin imutella sitä mut kaikkiin vaadittiin joku käyttäjätunnus no etin nyt uudestaan.

CS varmaan ainakin löytyis useimmilta.
Jos joku jaksaa peli-illan järjestää niin olen mukana

Sof2 verkossa olis aika kova. Pelaan aina CharlesBronson nimellä et jos joskus näätte mut pelaamassa ni otetaa matsi...

Originally posted by PsychoPred
Mulle käy, kumpi vaan PH tai AVP2

PH :confused: Mikäs tää on?

AvsP2 en voikkaan pelata verkossa, pelkästään LANittamalla - eräästä tietystä syystä :rolleyes:

Mutta olen pari päivää testaillut America's armya. Vaikuttaa ihan ok peliltä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom