Huh huh mitä paskaa, kokemusta ei tosin ole kuin tästä yhdestä hotellista turkissa, mutta ei millään tavalla ollut kuppainen/paskainen hotla, kyseessä siis Altin Orfe Hotel joka on listassa toisena. En ihan todesta ottaisi tuota listaa, tosin varmasti paskaisia hotelleja on mutta kyseinen hotelli ei kyllä ollut todellakaan huono/kuuluisi listaa.
Amsterdam ja Lontoo nakojaan vahvasti edustettuina :D Tiedan noista hostelleista (nimenomaan hostelleista, ei noita oikein hotelleiksi voi sanoa) pari, yhdessa muistaakseni kaynyt ja yhdessa on kaveri toissa. Eivat ne kylla mitaan asumiskelvottomia laavia ole... Ihan perushostelleja, vanhoissa taloissa tosin.
Jos hakee halpaa majoitusta isosta kaupungista (varsinkin sellaisesta missa talot ovat tunnetusti paskoja kuten Lontoossa. Amsterdamissa talot taas ovat vanhoja), ei voi odottaa kovin paljon. Tietysti mita tahansa ei pida sietaa, mutta usein tuntuu etta jengi odottaa aivan liikoja silta £20/yo majoitukseltaan...
Asiakkaiden kokemukset samasta mestasta vaihtelevat myos paljon. Mika oli yhden mielesta paskaa voi olla toisen mielesta ihan ok. Meidan hostelli (se missa olin toissa) sai valilla haukkuja ja valilla kehuja taysin samoista asioista. Yrita siina sitten miellyttaa kaikkia Lisaksi hostelleissa sattuu ja tapahtuu KOKO AJAN. Vaikka juoksisi asiakkaiden perassa korjaten jalkia, joku ehtii aina tehda jotain typeraa (extreme esimerkkina kakata suihkun lattialle... hienoja ihmisia) ja jos siivous tapahtuu kaksi kertaa paivassa, sotku saattaa jaada sinne joksikin aikaa.
No on niitä paskoja lääviä suomessakin.. Toisaalta amsterdamissa oon nähnyt hostellin sisäpihalla varmaan kissankokoisen rotan. Toisaalta venäjällä kun oltiin, hostelli oli karmea, ja paljon pahempi kun me oltiin siellä pari päivää oltu.. Ihan kiinni siitä millä linjalla muut matkailijat on, eli munkkii. Toisaalta eikös se nyt kuulu matkailuun ettei kaikki ole aina luksusta, mautonta ja väritöntä hilton-meininkiä (=oon ollu myös useammassa marriotissa, kerran intercontinentalissa ja kerran sviitissä, jossa oli oma saunakin..) Mä ainaki oon sitä mieltä että vähän heikompi majoitus niinsanotusti adds to the experience..
Tai oikeastaan tälleen on helppo sanoa kun ei oo käynyt missään kehitysmaalaisessa läävässä ala intia / afrikka jossa majoitus on luokkaa infernaalinen, ja vessa on reikä lattiassa..