Yöllä syöminen

Alkuperäiseen kysymykseen:

Joskus vuosi sitten, kun oikeasti kunnolla tankkasin, käytin tuota Paukkuraudan systeemiä. Eli jos heräs yöllä kuselle, niin samaan hintaan sitten jääkaapin kautta ja proteiinit koneeseen.

Samoihin aikoihin saavutin itelleni huimat massat, lähes 80 kg :D . (se oli mulle tosi kova) Vieläkään en ole päässyt lähellekään samaa, kun viime kesänä meni treenit pieleen ja talvella haittasi lukuisat pikkuloukkaantumiset. Nyt menee vielä seuraavat 3 kuukautta persiilleen, mutta jos sen jälkeen pääsisi kunnolla panostamaan treeniin. (syksyllä kaikki riippuu siitä, tärppääkö työnhaussa)
En oikein tiedä, kumpaa toivoisin. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä sitten, mutta kun minä aloitin yösyömisen niin alkoi painokin nousta. En tosin herää varta vasten syömään, mutta kun luonto on järjestänyt asiat niin, että herään joka tapauksessa kerran-pari yön aikana vessaan join illalla tai en, niin siinä on sitten kätevä haukata jotain samalla.

Toisaalta järki sanoo (tai ainakin minulla yrittää sanoa) että elintoiminnot ja energiankulutus hidastuu kun nukkuu, jolloin kolmen tunnin syömissääntöä ei mun mielestä ole välttämätöntä noudattaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom