Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai alkaa bulkkaamaan suosiolla, jos ei kerta itsekuri riitä dieettiin. Mitä sitä suotta peitset tanassa tuulimyllyjä vastaan taistelee, kun pääsee helpommallakin.Miks nää kaikki ohjeet kuulostaa niin itsekidutukselta? Ehkä porukka haluaa olla masokisteja.
Entä jos vaan jättää iltapalan syömättä ja tekee eväät valmiiksi jääkaappiin. Sit yöllä herää syömään valmista ruokaa.
Jos kerta kroppa toimii siten, että se haluaa aina yöllä ruokaa, nii pakkoko se on taistella sitä vastaan.
Voi kuule, ei se selkärannan kasvattaminen niin yksinkertasta ole, yöllä on niin vitun solmus ettei järki pelaa ja en saa unta mitenkää jos en sitte syö.
Itse samasta vaivasta kärsivänä meinaa savu nousta korvista näiden "hommaa selkäranka" -kommenttien kanssa. Kyseessähän on ihan diagnosoitu sairaus tai "sairaus": http://en.wikipedia.org/wiki/Nocturnal_sleep_related_eating_disorder
Ai ku kiva. Sulla on lääkärin lupa selkärangattomuuteen. Muista näyttää elämälle, niin pääset sit helpommalla.
minä se olin kerran käynnyt unissani syömässä konvehtirasiallisen suklaata enkä muista kyseisestä makunautinnosta mitään :( ,jos päivällä ja illalla syön normaalisti niin en yöllä herää jääkaapille ,mutta just jos meinaan että nyt kevennetään ruokavaliota niin aivan varmasti herään yöllä ja hiivin puoliunessa jääkaapille Rasvanen iltapala on auttanut tähän huvittavaan vaivaan enkä herää yöllä tyhjentämään jääkaappia vaikka olisinkin pienillä miinus kalorilla...