Yök tausta?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei tuossa mitään vikaa, vaihtelu virkistää, voisi vaihtaa useamminkin ja jouluksi tosiaan punainen tausta.

Onhan tää vähän tiivi-taavi homppelin värinen, mutta ei paha... :D
Vaihtelu virkistää.

Originally posted by Svetlana
Vanha taustaväri oli paljon parempi. :mad:

Törmäilen tähän ilmiöön hommissa silloin tällöin, enkä jaksa sitä lakata ihmettelemästä; heti kun joku napin väri vähän muuttuu tai linkki siirtyy kaks milliä, niin joku on siitä jo avautumassa: "Vanha oli paljon parempi, ei tätä osaa enää edes käyttää"

Siis mitä ihmeen väliä sillä on minkä värinen toi tausta on, eihän sitä edes näy kun parin sentin rantu yla- ja alareunassa?

No väri, kuin väri. Ihan sama kunhan vain joskus vaihtuu, mutta jouluksi pitää saada punainen ja jotain poroja ja ¨Pukki¨ on must juttu.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt kun ruvettiin puhumaan tästä forumin ulkoasusta niin seuraava seikka on haitannut minua jo jonkin aikaa.......eikö tuo Voimaharjoittelu.netin banneri ole hieman eri tasossa kun Boosmanin vastaava, se vain jotenkin aina pistää silmään.

ps. eihän tämä ole hifistelyä, pilkunnussintaa/viilaamista eikä mitään vastaavaa, eihän???

Originally posted by Stalker
Nyt kun ruvettiin puhumaan tästä forumin ulkoasusta niin seuraava seikka on haitannut minua jo jonkin aikaa.......eikö tuo Voimaharjoittelu.netin banneri ole hieman eri tasossa kun Boosmanin vastaava, se vain jotenkin aina pistää silmään.

ps. eihän tämä ole hifistelyä, pilkunnussintaa/viilaamista eikä mitään vastaavaa, eihän???

:lol1: mä luin eka että "eikö tuo Voimaharjoittelu.netin banneri ole hieman eri tasoista kun Boosmanin vastaava" ja kelailin vielä että onhan se vähän tökerö. Joo mutta on se eri tasossakin.

Ääh, ei kannata Mtmm (ja muu ylläpito) noista ulkonäköseikoista ressiä pahemmin repiä. Tärkeintä on kumminkin forumin sisältö ja että juttelun taso säilyy (sopivan) kovan kurin ja moderoinnin ansiosta.

Sitäpaitsi, mun osalta ainakin toi voimaharjoittelu.net banneri kerää pisteet just sen takia, että se on noin karu ja yksinkertainen, ei pahemmin värejä eikä mitään liikkuvaa härdelliä.

Tuosta tekstien lukemisesta..

Täällä on oikein mukava lukea vaikka enemmänkin tekstiä, mutta kun joku heittää linkin vaikka jollekin jenkkisivulle, niin siellä on usein sellaiset väritykset ruudulla, että alkaa silmiä särkemään, eikä pysty lukemaan.

Tämä harmaa pohja toimii oikein hyvin mustan tekstin pohjana. Valkoinen pohja alkaa monella saitilla hyppimään ikävästi silmille. Monta linkkiä on jäänyt osittain lukematta tämän takia.

Pakkotoistolla silmä lepää! :cool:

Tonza, toi on totta. Pahin mitä tiedän on kuitenkin ihan minkä tahansa värinen teksti mustalla pohjalla. Täällä on hyvät ja hillityt värit, jaksaa hyvin roikkua ja lukea vaikka koko päivän putkeen :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom