yö-ketju klo:00.00-06.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ra
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Ra

Helvettiläine... ajattelin avata ihan oman ketjun yöduunareille ja - tai muuten vaan kukkujoille. Ihan silläkin uhalla, että tämä teilataan heti.
Mua ainakin askarruttaa moni ( usein saakelin tyhmä asia ) öisin.
Teen tänävuonna ( syy ja seuraus ) öitäkin ja ei oikein löydy ketjua, minkä nostais esiin, jotta tiedettäis sen tarkoitusta. Tarkoitan sitä, että esiin-nostaminen ei tarkoita mitää hälyyttävää, vaan joskus jopa vähän sättiäkin.

Nyt olen pohtinut että mikä ihmeen Bulk aine. Siis mikäs siinä aineessa on niin ihmeellistä, muutakuin hinta?
Tavallista massanlisäys-jauhoo?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just pelattiin WoW:ssa Wailing Cavernssia... nyt puuttuu yksi perkulan gemmi vielä ja se olis läpi. Vihdoinkin sattui kohdalle hyvä porukka, joka ei yhdestä tappiosta lannistunut ja tuli muutenkin toimeen keskenään :)

Väsyttää ihan vidusti, vaan ei auta kun on istuttava töissä 07:00 asti. Hauuuh....

Tänä työ-yönä selailin pakkista ja muutenkin nettiä tavallista vähemmän, tällä kertaa ei vaan jaksanu. Meni yö kyllä täysin kuupaillessa ja tuntui kestävän ikuisuuden...

Niin ja roni3, väsyttikö sua kovasti ku avasit tän ketjun vai väsyttääkö mua sitten vaan vidusti ku näyttää niin hassulta toi sun tekstisi paikoin?

Ja eikös tällänen "yökanava" ollu joskus Tomin toimesta esillä?

Mantu sanoi:
Tänä työ-yönä selailin pakkista ja muutenkin nettiä tavallista vähemmän, tällä kertaa ei vaan jaksanu. Meni yö kyllä täysin kuupaillessa ja tuntui kestävän ikuisuuden...

Niin ja roni3, väsyttikö sua kovasti ku avasit tän ketjun vai väsyttääkö mua sitten vaan vidusti ku näyttää niin hassulta toi sun tekstisi paikoin?

Ja eikös tällänen "yökanava" ollu joskus Tomin toimesta esillä?
jep taisi olla, en tosin muista aivan tarkalleen kenen toimesta. Poistettiin kunnes ihmiset floodasivat sen täyteen (tai joku)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom