Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:Käynnistä valikko/asetukset/ohjauspaneeli/verkko ja internet yhteydet. sieltä
Niin se herjas mullakin aluksi mutta loppui kyllä itsestään, aluksi se meni aina itsekseen päälle kun buuttas koneen ja herjaili mutta yhtäkkiä se kuitenkin loppui kun kävin aina poistamassa sen palomuurin uudelleen ja uudelleen.Andree sanoi:Pitäisi saada kokonaan pois, kun xp herjaa siitä, ettei tietokonetta ole suojattu jos on vaan tuolta pois päältä...
MomentuM sanoi:Ei koskaan kannata pitää konetta ilman mitään palomuuria netissä, se on aivan sama kuin harrastaisi seksiä thaimaassa satunnaisen horon kanssa ilman kuvia. Kipeäksihän siinä tulee ja pahimmassa tapauksessa joudutaan laittamaan tilalle kokonaan uusi peli.
Eli kuten neutraali sanoi, sieltä ohjauspaneeli -> verkkoyhteydet -> oikeaa oikean yhteyden päällä ja ominaisuudet -> lisäasetukset ja siitä se rasti pois.
SP2:n ollessa koneella tietysti suoraan ohjauspaneeli ->tietoturvakeskus->palomuuri ja ota se pois.
Suositeltavia palomuureja sen xp:n muurin tilalle:
- Zonealarm: Basic
- Kerio: Personal Firewall
- Sygate: Personal Standard Edition
- Tiny: Personal Firewall 2
Kaikki em. ovat ilmaisia ja toimivat kunnolla.
Mulla on kans nortoni, se herjaa jostain syystä jonkin aikaa sitä, loppuu aikanaan, jos koneen sammuttamisen jälkeen xp muuri menee päälle sammuta se aina uudestaan, jossain vaiheessa se herjaaminen loppuu. Mulla teki just tuota samaa kun asensin sp2.Andree sanoi:Mulla on edelleenkin se norttoni päällä...
-EDIT- Palomuuri on kytketty pois päältä tietoturvakeskuksesta, mutta se näyttää yhä että "Käytössä", mitä vittua?
MomentuM sanoi:Suositeltavia palomuureja sen xp:n muurin tilalle:
- Zonealarm: Basic
- Kerio: Personal Firewall
- Sygate: Personal Standard Edition
- Tiny: Personal Firewall 2
Kaikki em. ovat ilmaisia ja toimivat kunnolla.