XP:n lomakkeen täyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä konetta vaivaa?

Vanhassa koneessa käyttäjätunnusten ja salasanojen tallentaminen kävi vaivatta, kone siis muisti tunnuksen ja salasanan. Käyttis sillon WIN98

Nyt, vaikka kaikki lomakkeentäydennystäpät on valittu asetuksista, kone ei täydennä mitään. Nyt käyttis XP.

Mitä teen, menee hermo!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmeisesti tarkoitat Internet Exploreria, eli internetissä olevia lomakkeita?

Voin vinkkinä heittää, että itse käytän uusinta Opera-selainta, joka on reilusti virusturvallisempi, nopeampi, ja ainakin yhtä selkeä käyttöliittymältään kuin Explorer.

Monia mukavia ominaisuuksia, tarvittaessa hiiren näpäyksillä voi siirtyä edelliselle ja seuraavalle sivulle (napit ylhäällä), ja kysyy aina uutta lomaketta täytettäessä / uudelle serverille mentäessä että tallenettaanko tiedot, ja kun tallentaa niin homma käy niin kätevästi kuten esim. pakkiksella:

Tulen pakkotoistolle, painan hiiren kumpaakin nappia yhtäaikaa, ja olen sisäänkirjautunut.

Suosittelen!

turre101 sanoi:
Voin vinkkinä heittää, että itse käytän uusinta Opera-selainta, joka on reilusti virusturvallisempi, nopeampi, ja ainakin yhtä selkeä käyttöliittymältään kuin Explorer.

Opera on hyvä, samoin Mozilla Firefox. Itse tumpeloin niin usein salasanojen ja muun automatiikan kanssa että arvostan Mozillan toimintoa jolla voi nollata käyttäjäasetukset. Tän jälkeen kaikki automatiikka toimii taas "puhtaalta pöydältä" eikä vanhat virhenäppäilyt sotke asetuksia.

Olen ehkä konservatiivinen tms. mutta en aio vaihtaa explorerista mihinkään.

Eli edelleen etsitään vastausta alkuperäiseen... onko muilla XP-käyttäjillä toiminut ko. toiminto niin kuin pitää?

Pidä siinä tapauksessa huoli kunnollisesta palomuurista ja virusohjelmasta.

Kyllä minulla ainakin se toimi, mutta jostain syystä ei kyllä kaikilla sivustoilla. Vaatii ilmeisesti jonkun tietyn scriptin sivulla että tuo toiminto Explorerissa toimii..?

Jaa-a. Scripteistä en mitään ymmärrä, joten pattitilanteessa ollaan. Mutta se on selvää, että se on XP:stä kiinni, koska muutoin kaikki on kuin ennen.

Virussuojaus ja palomuuri on viimeisen päälle kunnossa.

No siis ei XP:stä vaan tämänhetkisestä Internet Explorer -versiostasi mikä koneellasi on... Koita plärätä asetuksia tai päivittää explorer uudempaan.

Ei nyt ole xp:tä tässä työkoneella, mutta tuolta se laitetaa ainakin nt:ssä.

Työkalut --> Interner asetukset --> sisältöön liityvät asetukset --> automaattinen täydennys --> ja [X] näytä salasanojen tallentamsita koskeva kehote.

Oho, ois voinnu lukea huolellisemmin tuon ekan postin :david:
Katso että evästeet (cookies) ovat päällä, voi myös olla että palomuuri blokkaa nuo.

turre101 sanoi:

Tulen pakkotoistolle, painan hiiren kumpaakin nappia yhtäaikaa, ja olen sisäänkirjautunut.

Suosittelen!

Suosittelen kans operaa, mutta minäpä en paina mitään ja olen sisäänkirjautunut.
:evil:

Englanninkielinen Internet Explorer 6.0:
Tools > Internet options > Content (väilehti) > Autocomplete > Laita tänne haluamasi asetukset

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom