lej Liittynyt 27.12.2003 Viestejä 2 841 21.7.2006 #1 Löytyykö tuosta sellaista, että tiedostoja selatessa voisi alasvetovalikosta valita esim. aseman. Kone vaihtui ja ainakin vanhassa XP Prossa tuollainen oli. Tästä ei löydy.
Löytyykö tuosta sellaista, että tiedostoja selatessa voisi alasvetovalikosta valita esim. aseman. Kone vaihtui ja ainakin vanhassa XP Prossa tuollainen oli. Tästä ei löydy.
Haukifile Liittynyt 3.4.2004 Viestejä 3 171 Ikä 39 21.7.2006 #2 Eikö löydy valikoista: Näytä->työkalurivit->osoiterivi tai vaihtoehtoisesti View-> Toolbars->addressbar Mun mielestä homessakin pitäisi tuo olla.
Eikö löydy valikoista: Näytä->työkalurivit->osoiterivi tai vaihtoehtoisesti View-> Toolbars->addressbar Mun mielestä homessakin pitäisi tuo olla.
lej Liittynyt 27.12.2003 Viestejä 2 841 21.7.2006 #3 Löytyy, mutta sinne harmaalle alueelle, missän on esim. Folders ja Search tulee vain teksti "Address". Itse osoiteriviä ei ilmesty. Edit: Pitikin ottaa lukitus pois ja vetää se address teksti alas.
Löytyy, mutta sinne harmaalle alueelle, missän on esim. Folders ja Search tulee vain teksti "Address". Itse osoiteriviä ei ilmesty. Edit: Pitikin ottaa lukitus pois ja vetää se address teksti alas.