[Xbox360] NHL 2012

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sci
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Keinonen ja Haaga taistelee!

Se pakki-pakki syöttö vaikutti aika toimivalta ratkaisulta. Pitää jatkaa harjoituksia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan se toimiva tapa viedä kiekko alueelle sen sijaan, että pakki aina lähtee kuljettamaan ja huutaa kun ei ole syöttöpaikkaa vaikka vieressä on toinen pakki. Nähtiin ihan selkeesti miten se toimii ja kiekko on alueella helvetisti nopeemmin ja helpommin.
 
Tottakai se toimii välillä, mutta eilinen viimenenki peli ennenku multa katkes netti niin ei paljo poikittaissyötöt pakkien välillä avannu keskialuetta. Se on niin vastustajasta kiinni eikä siitä että minä aina kuljetan sen kiekon keskialueelle. Silloin jos on tilaa keskialueella niin turha sitä limppua on siellä omassa päässä passailla, mutta tehdän nyt niin kuin haluatte. Vituttaa vaan kun laitetaan meidän häviöt yhden pelaajaan piikkiin vaikka tämäkin kai on jonkunnäköinen joukkuelaji.
 
Nyt vittu oikeesti, se on porrastettua se hyökkääminen. Ei se meinaa, että pakit jää leipoon sitä kiekkoa, vaan ne syöttää nopeeta toiselta pakilta toiselle ja siitä ylös jos kiekollisella ei ole ylöspäin syöttöpaikkaa. Sun tavalla sä lähdet kuljettamaan ja sitten ihmettelet jos ei ole syöttöpaikkaa, ei olekaan kun vastustaja tulee kiekollisen pakin puolelle ja blokkaa kaikki linjat. Siirtämällä toiselle pakille aivan selkeästi 90% tapauksista kiekko saatiin alueelle vaivattomasti koska ne vastustajan karvaajat ovat kiekollisen pakin kimpussa. Ei se sun vika ole että ollaan hävitty, mutta toi tapa lähteä hyökkäyksiin on selkeesti järkevin sen sijaan, että aina koitetaan pitkää pystysyöttöä, tai pakki lähtee kuljettamaan. Pyritään porrastamaan se hyökkäys ja jos ei siihen päästä, seuraava tapa on pystysyöttö suoraan ja jos se ei onnistu, kuljettaa pakki itse ja jos sekään ei onnistu, niin sitten pakki dumppaa kiekon. Mut enää ei tartte huudella, että hyökkääjät on liian korkeella ja ettei ole syöttöpaikkaa. Jos se oma laita on kiinni, niin toiselle pakille vain ja siitä suoraan pystyyn, menee vitusti paremmin perille kuin yrittää itse yläviistoon punaviivan yli syöttöä. Toi nyt niin idioottivarmasti parempi tapa heittää pakilta toiselle ja siitä pystyyn. Tohon on ihan vitun turha edes väittää vastaan kun se eilen nähtiin monta kertaa miten paljon varmempi se lähtö on. Hyökkäyspäässä sitten ihan perusjutut, siellä ei tartte vatkaa pakkien kesken ellei ole ihan varma paikka.

Mut jo eilen sanoin, että mä pelaan pakkina noin, en tosin tiedä toimiiko botin kanssa. Sä voit pelaa miten huvittaa pakkina, mut enää ei sitten huudella ettei ole syöttöpaikkaa, tää on kato joukkue ja siellä on toinenkin pakki, jolle AIVAN varmaan on syöttöpaikka.
 
Tottakai se toimii ihmispakin kanssa, mutta suurimman osan tästä kaudesta oon pelannu yksin pakkia jos oon ollu pakkina. Ja yleensä jos huutelen jostai syöttöpaikoista niin en tosiaan oo keskialueella ollu vaan omassa päässä kahden hyökkääjän karvattavana ja se vitun bottipakki runkkaa sielä jossai siniviivalla venailemassa. Jos mä nousen keskialueelle niin yleisin ratkaisu on aina dumppi, jos vastustaja ei oo hirveetä merkkausvirhettä tehny.

Ja sitte jos urputetaan puolustamisesta niin sit otetaan myös se hyökkäyssiniviivan ylitys. Se on niin vitun turhauttavaa kun sielä laidassa ajetaan suoraan siihen vastaantulevaan puolustajaan, menetetään kiekko 90% ajasta ja sitte sieltä keskeltä tulee joku 99 acceleration-lutka ja saa meikän tai yrmiksen mailan läpi sen läpiajosyötön ja sitte soi omissa. Miksei vaan voi jatkaa sitä kiekkoa sinne vastustajan maalin taakse vaikka sielä ei ole ketään omia sillä hetkellä. Toinen laituri on hyvällä säkällä vauhdissa ja kerkee karvata, tai vaikka ei kerkeiskää niin meidän sentteri ja puolustajat kerkeävät laskea tarpeeksi alas ja vastustaja joutuu oman maalin takaa alottamaan hyökkäyksen. En jaksa edes laskee kuinka monta läpiajomaalia meille on tehty ton takia. En yksilöi ketään vaan kaikki hyökkääjät tekee tota virhettä, myös minä. Mut järkevöitetään sitte oikeesti sitä koko viisikkopelaamista niin voidaan voittaakin.
 
Sinne viivan jälkeen kuollaan aina sen takia, että sinne kuljetellaan ihan rauhassa. Koko hyökkäys lähtee peräpäästä ja se kiekko pitää tavalla tai toisella saada nopeeta sinne hyökkääjille. Mä voin koittaa tänään miten bottipakin kanssa voi tota laitasyöttöä harrastaa. Jos sille saa kiekon syötettyä, niin oletetusti se varmaan jakaa sen suoraan ylös laiturille, jonka pitäis päästä kuten eilen huomattiin, paremmin alueelle koska kaikki vastustajan karvaajat ovat sen kiekollisen pakin perässä joka kiekon vippas toiseen laitaan.

Jos muita on pelaamassa, niin 1700 pääsen.
 
Ei kaikki hyökkäykset voi olla sellasia että me mennään miljoonaa sinne alueelle. Joskus sinne vaan on mentävä hitaammin ja peliä rakentaen ja siinä se pointti onkin että sit ku se viiva on ylitetty ja näkee selvästi että kohta tulee nyrkistä naamaan niin sit vielä ruvetaa siinä siniviivalla smirklaamaan sen kiekon kanssa ja yritetään pujotella kun sen vois rauhassa pistää ränniä pitkin sinne maalin taakse. Sielä on paljon turvallisempaa kikkailla. Siinä vaan aina käy huonosti kun meistä kukaan ei ole top 100 pelaaja eikä osaa veivata sitä tattia niin hyvin että se kiekko pysyis lapases, se on vaan on nähty niin monta kertaa.

Mut ei jaksa ny vittu ressata enää tästä pelistä. Kukin pelatkoon niin kuin parhaaksi näkee. Voin tulla joskus 17.30 - 18.00 välillä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom