[Xbox360] NHL 2012

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sci
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5/4/1 teamin statsit vilua ei oo näkyny vielä.
Munkki90 nyt menet ja sijoitat sen 10e ja käyt ostamassa sen perus headsetin jotta saadaan puheet suuntiinsa.
 
Jees, sain tänään EA:lta nyt ohjeet tohon online passin aktivoimiseen. Tulen illalla pyöriin tonne, jos sattuis tänään joku oleen paikalla.
 
FFFFFFUUUUUUUUUUUU

Ja teidän reaktio, jos musta tulee veska:

FFFFFFUUUUUUUUUUUU
Sikäli meillä on ihan hyvä tilanne, että voidaan pelata kuudellakin. Desu on veivannut suurimman osan peleistä aikaisemmin veskana, joten löytyy sinnekin sitten osaamista.
 
Ja kaikki tuskin aina on paikalla, joten eiköhän sieltä johkin väliin aina tilaa löydy. En tiedä onko siellä itellekkään enää missään tilaa kun ea veti vituiks mun livepelit.
 
Yleisesti se 2-3 online yhtäaikaa joten tuskinpa tuo ongelma.
Harvinaista ku eilen 5 pelaajalla saatiin testata..
Itse voin kans jos porukkaa tulee niin pudota vaikka pakiksi centterin paikalta.

Teamin statsit hyvällä mallilla. Aktiivisuus näkyy ainaki nyt hyvästi ja parempi mitä enemmän sakkia online oiskin.
 
Mun tarvii sitten myöntää heti aluks että en ole ollut mikäön änärien truuystävä, on kyllä tullut satunnaisesti veivailtua ja osaan pelin perusjutut, mutta esim oma puolustuspeli on hvinkin surkeeta vielä, hyökkäys onnistuu jotenkin, maalivahtina olen aivan toppahousu.
 
Meni kyllä komeesti kyseisellä kokoonpanolla (paitsi että olin laidassa) mut aivan sama. Ei taidettu yli 2 maalia päästää omiin yhdessäkään pelissä tolla tyylillä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom