[Xbox360] NHL 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lortsu2
  • Aloitettu Aloitettu
Pientä neuvoa kaivattaisiin täällä. Miten saan Ultimate Hockey Team pelimuodossa maalivahteja vaivaavan uupumuksen korjattua? Vilttiketjuun heittämisestä ei ainakaan tunnu olevan mitään apua.

Olisin tätä käytettynä ostamassa huuto.netistä, tuli mieleen että onko tässäkin se joku online pass koodijuttu joka pitää olla käyttämättä jotta pääsee liveen pelaamaan?

online pass pitää rekisteröidä kun pelin käynnistää ekaa kertaa, jos haluaa pelata netissä. Sen voi myös jättää käyttämättä. Jos ostat käytettyä peliä niin et varmaan voi tarkistaa tätä muuten kuin kysymällä myyjältä, mutta uuden online passin voi ostaa EA:lta muistaakseni $10 hintaan.

Kävin perjantaina pelaamassa kaverin ps3:lla änäriä ja ihmettelin kun esim. Semin oli Capitalsien kokoonpanossa ja Luongo Canucksien maalilla. Kun omassa pelissä livessä pelatessakin Semin on Carolinassa ja Schneider Canucksien maalilla. Kaverilla vanhat kokoonpanot tms? Netissä hänkin pelaa niin ihmettelen, että miten voi eri kokoonpanot olla mitä mulla kun netissä pelaamiiseenhan tarvittiin tuoreet kokoonpanot?

Pystyyks kaverin kanssa pelaa arvopikapelejä? Hupipelinä kyllä onnistuu.

- - - Updated - - -

Pystyyks kaverin kanssa pelaa arvopikapelejä? Hupipelinä kyllä onnistuu.

pystyy, tosin en tiedä miten, tuli tossa pelattu tiukka peli jonku toisen finskin kanssa ja sit ku hävisin ja oli tiukka niin pyysin rematsin ja se kuttu mut (ei ollu mun kaverilistalla) ja se oli ranked peli.

Eli jos haluaa ystävän kanssa pelata ranked, niin ei saa olla kaverilistalla, kait.

Vaihteletteko pelin aikana paljonkin noita puolustuspaine, karvaus ja hyökkäysjuttuja? Joskus tuntuu et omat tekoäly pelaajat on ihan vitun pihalla ja monesti jos oon ylivoimalla niin vastustaja pyörittää mun päässä kun taas tasaviisikoin ei mitään ongelmaa.

pystyy, tosin en tiedä miten, tuli tossa pelattu tiukka peli jonku toisen finskin kanssa ja sit ku hävisin ja oli tiukka niin pyysin rematsin ja se kuttu mut (ei ollu mun kaverilistalla) ja se oli ranked peli.

Eli jos haluaa ystävän kanssa pelata ranked, niin ei saa olla kaverilistalla, kait.

Leaderboardin kautta pystyy kutsumaan arvopeleihin.

Kohta pukkaa päivitystä. Onko pakkiksen jengi siirtymässä pelaamaan uutta versiota vanhalla konsolisukupolvella vai jääkö tämä kausi väliin? Itse tein päätöksen että pysyn vanhassa sukupolvessa siihen asti, että uudelle sukupolvelle tulee änäri.

Back
Ylös Bottom