[Xbox360] NHL 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lortsu2
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä boosteripaketteja käytätte jos käytätte? Nillä on ilmeisestikkin aika suuri etu, kun pelaa netissä..

Kai niistä etua on, tosin oon nähnyt pelaajia, jotka pelaa ilman boosteja ihan hyvin. Itse hankin boost-slotit ja +5 attribuutteihin heti, että saa itse valita mihin etunsa hyödyntää.

- - - Updated - - -

Monelta pelataan tänään?

Kai niistä etua on, tosin oon nähnyt pelaajia, jotka pelaa ilman boosteja ihan hyvin. Itse hankin boost-slotit ja +5 attribuutteihin heti, että saa itse valita mihin etunsa hyödyntää.

- - - Updated - - -

Monelta pelataan tänään?

Mulla on ainakin aikaa pelata vaikka yöhon asti.

Voi kristeeni ku nauran vedet silmis :D:D:D:D

Hahhaa!! Aivan loistavaa!! :D Noilla on muutenkin hyviä videoita mitä olen jo aiemmin katsonnut, joten kannattaa tutustua myös niihin. Mm. spiderman goalies on hyvä pätkä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ootteko minkälaisia arvoja saanu kasattua omalle ukolle ja minkälaisella pelityylillä olette pelanneet omalle pelipaikalla? Sain eilen supertähtikortin auki eikä tota ukkoo nyt paperilla mitenkään erikoiseksi vielä saa versus NHL 12. Tosin eihän noissa arvoissa mitään logiikkaa ole kun lähtötaso on se 45 vaikka kaikki arvot ovatkin 65.

Ei sillä overall-arvolla ole väliä, vaan sillä että sijoitat attribuutit vastaamaan sun pelityyliä. Boostit kannattaa sijoittaa niihin attribuutteihin, missä on kalleimmat attribuutit ja normaalit attribuuttipisteet halvempiin ominaisuuksiin.

NHL12:sta ei kannata vertailla varsinkaan pelkän overall-numeron perustella, koska laskutapa on muuttunut siitä versiosta.

Ei sillä overall-arvolla ole väliä, vaan sillä että sijoitat attribuutit vastaamaan sun pelityyliä. Boostit kannattaa sijoittaa niihin attribuutteihin, missä on kalleimmat attribuutit ja normaalit attribuuttipisteet halvempiin ominaisuuksiin.

NHL12:sta ei kannata vertailla varsinkaan pelkän overall-numeron perustella, koska laskutapa on muuttunut siitä versiosta.

Juu ei tietenkään niillä overall-arvoilla ole mitään väliä, lähinnä omasta mielenkiinnosta kyselin, että minkälaisia arvoja jengi on saanut kasaan ja millä pelityylillä/pelipaikalla. Jatkokysymyksenä vielä, että onko tuossa pelissä ns. turhia arvoja? Luin toiselta palstalta, että esimerkiksi kestävyydellä ei ole mitään merkitystä noissa nettipeleissä (kun pelataan vain se yksi peli kerrallaan) toisin kuin be a prossa?

Itse ainakin jätän Durabilityn (kestävyys?) -arvon alkutekijöihin, sillä on vain vaikutusta nettipelissä loukkaantumisherkkyyteen. Endurance on taas tärkeä, jotta jaksaa luistella kaikki kolme erää kunnolla. Myös fighting skill on mielestäni yhdentekevä. Lisäksi olen jättänyt deking-arvon alhaiseksi, koska ihmisiä vastaan ajoitus on tärkeämpi. Laiturina ei myöskään kannata aloitukseen pisteitä tuhlata.

Oikeastaan muihin kannattaa laittaa tasaisesti tai pelityylistä riippuen vähän painottaen. Lyönti- ja rannelaukausten attribuuttien kanssa pitää miettiä kumpaa käyttää enemmän. Laitureiden kannattaa olla nopeita ja sentterin myös puolustuskykyinen. Puolustajienkin pitää olla nopeita ja taklaamista käyttää harkiten, koska pokechekillä saa kiekon vastustajalta paljon turvallisemmin ilman riskiä että pelaa itsensä ohi tilanteesta.

Hyviä pointteja tuli tuossa ja neuvoja. Vaikuttaako hyökkäys- tai puolustuspääntietoisuus mihinkään konkreettisesti (sininen nuoli tulee tästä?)?

ihan paska peli.. pelattiin kavereiden kans 2vs2 koko yö ja turpaan tuli. Kaverit jäi sit nukkuu ja mä painelin duunii pitkät päällä ja vitutuksen kans.

Back
Ylös Bottom