XBOX360 ja Live

Cod 4 ei toimi livessä ollenkaan, Battlefield toimii 2 minuuttia ja sitten kirjaa ulos.

Mulla oli Halo 3 kanssa samanlainen ongelma Livessä. En saanu toimimaan ni myin paskan pelin pois. Cod 4 toimii kyllä...
Ei toho mikkisoftaa voi ikinä luottaa.. just tuli Xbox360 huollosta katotaa kauan toimii enneku laukee uudestaa:curs:

Kyselisin kaverin puolesta Liveen liittyvästä ongelmasta.

Kaveri on siis hankkimassa boxia ja tarvis saada sitten liveen. Premium-versio olisi hankinnassa, elite turhan kallis. Kaverilla on nettiyhteytenä käytössään kaupungin WLAN ja tulisi saada liitettyä liveen kuitenkin. Tuoteselosteessa luki netissä Langattoman verkkoyhteyden kohdalla X eli siis ei ole. Voiko sitä liittää millään liveen?

Sori jos ketjussa on aiemmin samanlaista, ei tullut lueskeltua läpi...

edit: lueskelin taaksepäin, joku mainitsi jostain wireless adapterista. Saako tällaisen premiumiin ja toimiiko se WLANin kanssa? (joo googlekin voisi tietää)

Pitää kyllä taas sanoa, että paska mikä paska!

Edellisen kerran kun koitin pelata, niin live ei toiminut ollenkaan.

Nyt kun taas haluaisin pelata, niin COD4 ei anna minun pelata livessä. Paska väittää, että minulla ei ole gold-jäsenyyttä... Muut pelit toimii hyvin ja goldi on.

Ihan paska palvelu koko live.

Voin sanoo kyllä että itselläni ei ole ollut liven kanssa ikinä mitään vikaa. Muutoinku joulun alla ja tietysti mikkesoftan ilmoittamina päivinä. Soneran kaapeli yhteys löytyy ja buffalon airstation jonka kautta reititetty.

Juu tänään klo10 alko ja kestää huomiseen klo10... Kyllä siitä on tullut ihan viestiäkin. Sähköpostiin ja pelaajatunnukselle.

Perskeleen hyvä nyt tuo päivitys ku nvoi asentaa pelit kiintolevylle ja kuoda 8 pelaajan partyjä.

Back
Ylös Bottom