XBOX360 ja Live

MTM1977

WTF
Mode
Eilen vihdoin sain XBOX 360:sen ja ehdin sitä jo vähän testaillakin. Vaikuttaa kyllä kertakaikkiaan loistavalta koneelta :)

Mutta itse asiaan, tuli myös aktivoitua Live Gold käyttöön, onkohan pakkiksella muita XBOX360:sen omistajia, jotka käyttävät Liveä? meinasin vaan, että sitähän voisi jotain peliä ottaa joskus jos muitakin löytyy...
mä en ihan tarkkaan edes vielä hahmota, että miten se pelaaminen käytännössä onnistuu (en ole vielä uskaltanut kokeilla, kun ei ole ehtinyt uusia pelejä opettelmaan :) ), eli pystyykö vastustajia "valitsemaan", mutta jos sellainen optio on niin sittenhän se onnistuisi hyvin.

Ihan muuten vaan onko pakkiksella paljonkin x360:n omistajia; nyt tai tulevaisuudessa. "Hankintaa harkitsemassa..."

Kuukausi sitten ostin ja nyt vasta sain Liven skulaamaan (PRKL microsoft). Nyt on gold membershipit sitten Liveenki. Onkos porukalla muuten tota perusversiota vai kiintolevyllistä? Ite aattelin samantien ostaa kiintolevyllisen, kun modpiirit tulee niin 20 gigaaki tekee melko tiukkaa :) . Omalla kohdalla ainakin toi Live on aika huteran olonen, mutta se voi kyllä johtua taloyhtiön nettiliittymästäkin. Muuten kyllä ollut tosi tyytyväinen.

Tuube sanoi:
. Omalla kohdalla ainakin toi Live on aika huteran olonen, mutta se voi kyllä johtua taloyhtiön nettiliittymästäkin. Muuten kyllä ollut tosi tyytyväinen.
Siitä se johtuu, ainakin täällä on toiminut kuin unelma.

ace-oo- sanoi:
Siitä se johtuu, ainakin täällä on toiminut kuin unelma.

Joo, niin mä vähän uumoilinki. Ei vaan viittis vaihtaa omaan liittymään kun täs on hinta ihan kohillaa : 10€/kk 4 megan yhteydestä... No täytyy ihmetellä paljon tolla Livellä tulee spelailtua.

Tuube sanoi:
Joo, niin mä vähän uumoilinki. Ei vaan viittis vaihtaa omaan liittymään kun täs on hinta ihan kohillaa : 10€/kk 4 megan yhteydestä... No täytyy ihmetellä paljon tolla Livellä tulee spelailtua.

Kyllä tuo Live on hyvä systeemi, se tuo moneen peliin paljon lisää mielenkiintoa ja sisältöä :)

Mulla on tuo 1kk live kortti. Mutta en saa sitä hemmetti toimimaan. Onko jossain ohjeita. Jotain sähköpostiosoitetta ja salasanaa se pyytää, mutta ei hyväksy niitä? Pitääkö sinne laittaa joku oma sähköpostiosoite vain ja oma salasana, vai what the fuck.

Mulla on tuo 1kk live kortti. Mutta en saa sitä hemmetti toimimaan. Onko jossain ohjeita. Jotain sähköpostiosoitetta ja salasanaa se pyytää, mutta ei hyväksy niitä? Pitääkö sinne laittaa joku oma sähköpostiosoite vain ja oma salasana, vai what the fuck.

Liveä varten pitää olla valmiina se MS:n Passport account, itse tein sen silloin XBOX.com:in kautta.

Tässä ohjeita:
http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox360/livesetup/join.htm

Eli se sähköposti/salasana on samat kuin sulla on siinä Passport tunnuksessa. Jos sulla on Hotmail tai MSN tunnus niin sulla on jo Passport tunnus, jos ei niin voit tosiaan luoda sen tuolla xbox.comissa.

Live ollut itellä jo 2003 tai 2004 vuodesta asti :)
Ei osaisi kuvitellakaan olevansa ilman.
Xbox360:llä kyllä Live vielä 5 kertaa Xbox Originalin Liveä parempi.

Nostetaan nyt ylös vähän vanhempi keskustelu...

Tuo Live ei ole mulla toiminut noin kahteen viikkoon ja mitään vikaa ei ole asetuksissa eikä kytkennöissä,
eli nyt ei ole kyse niistä (Tosin nekin on kyllä jo tarkastettu)
Kaikki on ennen toiminut niinkuin pitääkin mutta yhtäkkiä lakkas toimimasta.

Kun tekee boxilla sen tarkastuksen, josta näkee että mikä on vialla,
niin kaikki muut on kunnossa paitsi Live-palvelu.

Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä..

Mitäköhän vois tehdä? :confused:

Tuo Live ei ole mulla toiminut noin kahteen viikkoon ja mitään vikaa ei ole asetuksissa eikä kytkennöissä,

Onko liveaika päässyt huomaamatta loppumaan?

Taitaa olla ihan yleinen ongelma, ainakin konsolifin foorumilla oli juttua, että monella takkuillut.

Onko liveaika päässyt huomaamatta loppumaan?

Ei kun tuo Silver-taso on ilmainen ja se on ollut nyt jtn puoli vuotta pelkästään käytössä.

Taitaa olla ihan yleinen ongelma, ainakin konsolifin foorumilla oli juttua, että monella takkuillut.

Ok.. aika perseestä vaan tuo kun ei tiiä että mikä tuota vaivaa.

Täytyy nyt vielä katella että mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

Jos vika ei kerran ole asetuksissa eikä kytkennöissä, niin soita Ms:lle ja valita.

Back
Ylös Bottom