Premium Xbox One

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pitikö kikkailla tuon ulkosen kovon kanssa että sait toimimaan? Entäpä miten oot saanu sillain että päivittää aina pelit itestään ?
Ite ku avaan pelin ni se vasta siinä vaiheessa pyytää päivittämään sen.

Ei vaatinut mitään kikkailua. Löin vaan piuhan kiinni boxiin ja formatoin. Sen jälkeen valitsin sen ulkoisen levyn default levyksi.

Automaattisia päivityksiä saa, kun menee asetuksiin ja laittaa sinne virta-asetuksiin sen "pikakäynnistys" vaihtoehdon. Sen alta voi sitten ruksia parit eri vaihtoehdot, yksi niistä on automaattinen päivitys.
edit:
http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/system/learn-about-power-modes

Onkohan siitä mitään haittaa jos oon sen boxin omalle kovolle tallennellu jo pelejä mutta jos laittas ulkosen kovon kiinni ja siihen
tallentelis tulevat pelit?

edit. eli kovokaan ei tarvi olla mikään speciaali?? Normaali ulkoinen käy??

Onkohan siitä mitään haittaa jos oon sen boxin omalle kovolle tallennellu jo pelejä mutta jos laittas ulkosen kovon kiinni ja siihen
tallentelis tulevat pelit?

edit. eli kovokaan ei tarvi olla mikään speciaali?? Normaali ulkoinen käy??

Ei ole mitään haittaa, niin mullakin oli.
Siirsin tosin ne jo asennetutkin sinne ulkoiselle. Eli nyt ei sisäisellä asemalla ole yhtään peliä asennettuna.

Siinä on vaatimuksena, että pitää olla vähintään 256mb ja olla USB 3 yhteensopiva.

Mulla on tuollainen:
http://www.amazon.co.uk/Passport-Ultra-Portable-Drive-Backup/dp/B00CSH1B4M

Ei ole mitään haittaa, niin mullakin oli.
Siirsin tosin ne jo asennetutkin sinne ulkoiselle. Eli nyt ei sisäisellä asemalla ole yhtään peliä asennettuna.

Siinä on vaatimuksena, että pitää olla vähintään 256mb ja olla USB 3 yhteensopiva.

Mulla on tuollainen:
http://www.amazon.co.uk/Passport-Ultra-Portable-Drive-Backup/dp/B00CSH1B4M

Okei kiitoksia näistä, jos vielä semmonen että voiko niitä jo asennettuja siirtää sinne
ulkoiselle kovolle vai pitääkö poistaa ja asentaa uudelleen?

Okei kiitoksia näistä, jos vielä semmonen että voiko niitä jo asennettuja siirtää sinne
ulkoiselle kovolle vai pitääkö poistaa ja asentaa uudelleen?

Voi siirtää, eli ei tarvitse asennella uudestaan.
Jokaisen pelin joutuu tosin laittamaan erikseen siirtymään, mutta ne voi kaikki lyödä samalla kertaa, menevät jonoon ja siirtyvät yksitellen.

Voi siirtää, eli ei tarvitse asennella uudestaan.
Jokaisen pelin joutuu tosin laittamaan erikseen siirtymään, mutta ne voi kaikki lyödä samalla kertaa, menevät jonoon ja siirtyvät yksitellen.

Okei kiitoksia tiedoista, pitää hommata kovo ja alkaa värkkäileen, mullakaan ei montaa peliä vielä ole
niin nyt jo joku 90% käytetty kapasiteetistä, gta v oli muistaakseni aika iso kokonen.

edit. ostin tämmöset kuulokkeet boxille, olihan nuo aika suolaset mutta voi juma mikä äänenlaatu,
kuola valuu ku pelaa :D

Turtle Beach Ear Force STEALTH 500X Xbox One -pelikuulokkeet | Xbox One tarvikkeet | Pelikonsolit ja tarvikkeet | Verkkokauppa.com

Okei kiitoksia tiedoista, pitää hommata kovo ja alkaa värkkäileen, mullakaan ei montaa peliä vielä ole
niin nyt jo joku 90% käytetty kapasiteetistä, gta v oli muistaakseni aika iso kokonen.

edit. ostin tämmöset kuulokkeet boxille, olihan nuo aika suolaset mutta voi juma mikä äänenlaatu,
kuola valuu ku pelaa :D

Turtle Beach Ear Force STEALTH 500X Xbox One -pelikuulokkeet | Xbox One tarvikkeet | Pelikonsolit ja tarvikkeet | Verkkokauppa.com

Joo, ei se 500gb nykypäivänä riitä mihinkään. Sen takia itsekin tuon ulkoisen levyn hommasin. Nyt on iso nippu pelejä asennettuna ja silti about 1,4tb tilaa vapaana yhteensä (mukaan luettuna siis tuo sisäinen asema).

Mulla on vielä vanhat Turtle Beachin kuulokkeet käytössä (X41 surround kuulokkeet), hyvin nekin vielä pelittää. Tuntuvat olevan laadukkaita tuon firman tuotteet. Pitää kyllä jossain vaiheessa harkita upgradea.

edit:
Näyttää olevan cdonissa nuo samat kuulokkeet 250€. Pitää harkita tilausta, johan nuo vanhat Turtlet on monta vuotta olleet käytössä :D

Joo, ei se 500gb nykypäivänä riitä mihinkään. Sen takia itsekin tuon ulkoisen levyn hommasin. Nyt on iso nippu pelejä asennettuna ja silti about 1,4tb tilaa vapaana yhteensä (mukaan luettuna siis tuo sisäinen asema).

Mulla on vielä vanhat Turtle Beachin kuulokkeet käytössä (X41 surround kuulokkeet), hyvin nekin vielä pelittää. Tuntuvat olevan laadukkaita tuon firman tuotteet. Pitää kyllä jossain vaiheessa harkita upgradea.

edit:
Näyttää olevan cdonissa nuo samat kuulokkeet 250€. Pitää harkita tilausta, johan nuo vanhat Turtlet on monta vuotta olleet käytössä :D

No nehä olis edullisemmat siellä. On kyllä laadukkaita tekeleitä, hyvät ja kevyet päässä. Aikasemmin ostin aina jotaki n.50€ kuulokkeita
ja ei voi kyllä edes verrata keskenään, pelit on IHAN erilaisia kun äänimaailma on puhtaammin ja paremmin toistettu ja etenkin
räiskintä peleissä ihan ehottomat kun kuulee mistä päin lätisee.

No nehä olis edullisemmat siellä. On kyllä laadukkaita tekeleitä, hyvät ja kevyet päässä. Aikasemmin ostin aina jotaki n.50€ kuulokkeita
ja ei voi kyllä edes verrata keskenään, pelit on IHAN erilaisia kun äänimaailma on puhtaammin ja paremmin toistettu ja etenkin
räiskintä peleissä ihan ehottomat kun kuulee mistä päin lätisee.

Joo, kyllä kunnolliset kuulokkeet tuo paljon pelikokemukseen.
Mulla on nyt siis nämä:
Ear Force X41 - Turtle Beach Corporation

Olivat aikoinaan ko. firman huippumalli ja paljon kertoo se, että ovat vieläkin erittäin hyvät vaikka siis olleet jo useamman vuoden käytössä.
Oli noillakin muistaakseni silloin hintaa n. 200€, mutta näin jälkikäteen ajateltuna ei ollut huono sijoitus.

Pitää vielä miettiä tuota X500:sta, kun bongasin tällaisen uutisen:
Turtle Beach announces the Elite 800X - a top-end headset for Xbox One

Eli tässä keväällä on Onelle tulossa vielä paremmat kuulokkeet. Kunhan nuo julkaistaan niin pääsee katsomaan millaisia arvosteluja saavat vs X500. Sitten vaan jommatkummat hankintaan.

Saapa nähä paljonko tulee hinnaksi nuille, ei vissiin oo muuta eroa kuin sisäänrakennettu mikki ja lataus hoituu tuolla ständillä?

Ootko MTM tai onko joku muu hommannu sitä Halo Master chief collectionia, oon kaikki muut Halot
pelaillu läpi paitsi 2 jäi aikanaan jostakin syystä välistä, vois olla aikamoista nostalgiaa ku hommais tuon :D
Halo 1 tuli aikanaan pelattua yksin ja kaverin kans splitillä kaikilla vaikeusasteilla läpi :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saapa nähä paljonko tulee hinnaksi nuille, ei vissiin oo muuta eroa kuin sisäänrakennettu mikki ja lataus hoituu tuolla ständillä?

Ootko MTM tai onko joku muu hommannu sitä Halo Master chief collectionia, oon kaikki muut Halot
pelaillu läpi paitsi 2 jäi aikanaan jostakin syystä välistä, vois olla aikamoista nostalgiaa ku hommais tuon :D
Halo 1 tuli aikanaan pelattua yksin ja kaverin kans splitillä kaikilla vaikeusasteilla läpi :)

On mulla HMCC hommattuna, mutta en ole vielä aloitellut pelaamaan.
Kyllähän tuo piti hommata, sen verran noita Haloja on vanhemmilla konsoleilla tullut väännettyä.

Tämän vuoden puolella pyörinyt useammassakin lähteessä juttua, että MS on kerännyt kasaan tiimin, joka on tuomassa "rakastetun strategiasarjan" Xbox Onelle.
Mitään varmaa tietoa siitä ei vielä ole, että mikä pelisarja on kyseessä, mutta veikkaukset ovat olleet esim. Halo Wars, Age of Empires tai Rise of Nations.

Mikä tahansa noista kelpaisi, konsoleille kun ei turhan paljon strategiapelejä kuitenkaan ilmesty.

Tuossa yksi tammikuulta oleva uutinen asiasta:
Xbox One: Halo Wars, Age of Empires or Rise of Nations! Which is Microsoft resurrecting? | Gaming | Entertainment | Daily Express

Ei tarvi varmasti katua, ei ollu kyllä enää pahan hintasetkaan, on ilmeisesti jo loppukin tuolta.

Joo, kyllä nuo hyvät on, jonkin verran ehtinyt jo testailla.
Kävi hyvä tuuri tuon tilauksen kanssa, välittömästi kun olin tilannut niin vaihtui tuonne tuo "tilapäisesti loppu" ja siitä asti ollut tuo tilanne :D

Olen nyt ensi viikolla ostamassa tätä, niin yksi kysymys olisi mielessä, eli:

Tarvitsenko tuota kinectiä normipelailuun, ja mihin sitä edes käytetään? Ilmeisesti ainakin noihin hihhulointi peleihin yms?

Samalla joku voisi suositella jotain yksinpeliä minkä nappaisin mukaan. Myös vanhemmat pelit käyvät ja genre kuin genre kelpaa. Nhl 15 tulee paketin mukana, joten se menee moninpelinä.

Tarvitsenko tuota kinectiä normipelailuun, ja mihin sitä edes käytetään? Ilmeisesti ainakin noihin hihhulointi peleihin yms?

Samalla joku voisi suositella jotain yksinpeliä minkä nappaisin mukaan. Myös vanhemmat pelit käyvät ja genre kuin genre kelpaa. Nhl 15 tulee paketin mukana, joten se menee moninpelinä.

Halo 5 on loistava niin yksin kuin moninpelinäkin.
Ensi kuussa tulee muuten suomalaisen Remedyn (Death Rally, Max Payne 1-2, Alan Wake jne.) Quantum Break Xbox One:lle ja Windows 10:lle. Itse jo ennakkotilasin tuon.

Kinectiä ei varsinaisesti tarvitse mihinkään.
Mulla se on, mutta eipä ole juuri tullut käytettyä. Voi sillä tuota käyttöliittymää ohjata ja pelata noita hihhulointi pelejä ja lisäksi joissain normipeleissä saa sillä suoritettua jotain komentoja, jos välttämättä haluaa. Mä en ainakaan halua. Eli ei sitä tarvitse, jos ei nuo pelkästään Kinectille tarkoitetut urheilupelit yms. kiinnosta.

Ja peliksi tietysti Fallout 4.

Hehehe, kiitos jätkät mutta ootte noin vuoden myöhässä :D

Fallouttia pelattu noin 70h, lisäksi koluttu on mad maxit, dying lightit, final fantasy type-0 jne.

Kiitos kuitenkin molemmille vastauksista :D

Hehehe, kiitos jätkät mutta ootte noin vuoden myöhässä :D

Fallouttia pelattu noin 70h, lisäksi koluttu on mad maxit, dying lightit, final fantasy type-0 jne.

Kiitos kuitenkin molemmille vastauksista :D

Mä en edes katsonut koska alkuperäinen kysymys oli esitetty, olisi ehkä pitänyt :D Mutta ole hyvä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom