XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Samaa mieltä. Ja eikös se lataus tapahdu kuitenkin taustalla, eli pelaamisen voi aloittaa, vaikka lataaminen on käynnissä?

Tapahtuu, firmistä ei tosin voi asentaa "taustalla" jos en ihan väärin muista, mutta eipä tuon asennus pitkään kestä.

Cittari oli vissiin ottanu varaslähdön noiden Killzone Bundlejen kanssa niin Gamestopista soitettiin että omansa saa hakea jo nyt. Tuossa päivityksiä latailee vieressä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt ollaan käsittääkseni melko lähellä PC-versiota. Multiplayerissäkin 64 pelaajaa. Ohjaimet tietenkin toisia haittaa..

Tietysti tämä uusi konsolisukupolvi ottaa jonkinlaisen harppauksen eteenpäin, mutta se on vain hetkellinen. Hetken päästä tilanne on taas sama. PC -puoli menee niin nopeasti eteenpäin ja konsolit ovat paikallaan sen 5 vuotta vähintään taas.

Nyt ollaan käsittääkseni melko lähellä PC-versiota. Multiplayerissäkin 64 pelaajaa. Ohjaimet tietenkin toisia haittaa..

Ohjaimiinki tottuu ajallaan.

Itse joskus luulin että eihän konsolilla voi pelata mitään räiskintäpelejä. Mutta nyt on 4 vuoden ajan tullu vaan pelattua konsoleilla.

Infamous 1 ja 2 tuli pelailtua PS3:lla pariin kertaan läpi. Huippupelejä nekin ja tuo Second Son todennäköisesti pistää vielä paremmaksi.
Tuossa voisi olla itselle ensimmäinen hyvä syy hankkia PS4. Pari muuta hyvää yksinoikeutta vielä, niin tulee ostettua :D

Ohjaimiinki tottuu ajallaan.

Itse joskus luulin että eihän konsolilla voi pelata mitään räiskintäpelejä. Mutta nyt on 4 vuoden ajan tullu vaan pelattua konsoleilla.

Jep, mä oon aina pelannu konsoleilla, joten en edes osaa pelata hiirellä ja näppiksellä. En osu mihinkään, eikä homma pysy yhtään kontrollissa. Ohjain on mulle parempi.

Pistetääs nyt tännekkin ku sain hommattua Ps4 killzone bundlen (BF4 lisäksi), vannoutuneena x miehenä suurin huolen aihe oli ohjain mutta ai että
kun se istuikin hyvin käteen.. muistuttaa todella paljon boxin kapulaa, ainoa mikä aiheuttaa hieman sekaannusta alussa on tatin ja ristibädin "vaihtuneet" paikat, bäfä 4 muutenkin eri napit kuin bf3 joten on tullut muutamat paniikki vahinko kranaatti oman niskaan painallus tehtyä.

Itse kävin kanssa Prismasta juoksemassa aamulla Killzone bundlen. Killzone oli ihan ookoo, mutta testattiin myös kaverin Battlefieldiä niin ai jumalauta kun oli nättiä. Ohjainkin tuntuu käteen paljon paremmalta kun vanhat Pleikan lelukapulat.

Itse kävin kanssa Prismasta juoksemassa aamulla Killzone bundlen. Killzone oli ihan ookoo, mutta testattiin myös kaverin Battlefieldiä niin ai jumalauta kun oli nättiä. Ohjainkin tuntuu käteen paljon paremmalta kun vanhat Pleikan lelukapulat.

Juu ei ne pleikan aiemmat kapulat pysyny ees kädessä :D ei ehtiny killzonea vielä testaan,
ei oo kyllä tullu niitä aiempiakaan pelattua kun ei ole ennen pleikkaa ollu, on tuossa bf 4 kyllä helv**** hienoja
ominaisuuksia, ilmaston muutokset sun muut.

Ite oon ostanu battlefieldit kummallekkin alustalle. Kaverit pelailee vaan konsoleilla ja ite koneella jauhan noita fps räiskintöjä vähä enemmän tosissaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom