XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Itse en oikein keksi mitään järkevää syytä ostaa fyysistä levyä. Jälleenmyynti nyt vois olla yksi, mutta mitä noita vanhoista peleistä edes saa?

Ihan vanhoista nyt ei paljoa saa, mutta joku suht tuore laatupeli niin ihan kevyesti sen 30-35e käytettynä saa (esim. joku gta v). Just ton takia itse kannatan fyysisiä kopioita koska ainakin itselle uusista peleistä 90% on sellaista joita pelaa sen 2-4vko. jonka jälkeen niihin ei käytännössä enää palaa ja silloin pystyy vielä myymällä niistä jotain saamaan. Toista se on digilatauksella ja tähän kun lisätään naurettavat riistohinnat 60-70 euroa digipelistä konsolipuolella niin ei tarvii kahta kertaa miettiä..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse en oikein keksi mitään järkevää syytä ostaa fyysistä levyä. Jälleenmyynti nyt vois olla yksi, mutta mitä noita vanhoista peleistä edes saa? Miksi ne pitäisi laittaa laatikkoon kun on mahdollisuus saada suoraan siihen laitteeseen ilman, että pelaamiseen tarvii availla laatikoita.

Eipä se kai järkevä syy olekaan, mutta itsessä ainakin asuu se pieni hamsteri joka tykkää noita fyysisiä kopioita hamstrata hyllyyn keräilymielessä. Tämä pätee pelien ohella myös muuhun krääsään kuten musiikkiin ja kirjoihin. Uskoisin meitä olevan useampiakin. Kaiken muuttuminen digitaaliseksi on perseestä, mutta valitettavasti nykypäivää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan vanhoista nyt ei paljoa saa, mutta joku suht tuore laatupeli niin ihan kevyesti sen 30-35e käytettynä saa (esim. joku gta v). Just ton takia itse kannatan fyysisiä kopioita koska ainakin itselle uusista peleistä 90% on sellaista joita pelaa sen 2-4vko. jonka jälkeen niihin ei käytännössä enää palaa ja silloin pystyy vielä myymällä niistä jotain saamaan. Toista se on digilatauksella ja tähän kun lisätään naurettavat riistohinnat 60-70 euroa digipelistä konsolipuolella niin ei tarvii kahta kertaa miettiä..

Juuri näin..itse olen pähkäillyt että fyysisellä levyllä uuden pelin hinnaksi jää 10..30€ kun huomioi vaihtohyvityksen joten jos digi haluaa menestyä niin pelin hinnan on oltava tuota luokkaa, ei ole mitään järkeä maksaa enempää..ei minua ainakaan huvita heittää 300..500€ vuodessa hukkaan digidigi systeemillä..

Juuri näin..itse olen pähkäillyt että fyysisellä levyllä uuden pelin hinnaksi jää 10..30€ kun huomioi vaihtohyvityksen
Eihän tossa ole mitään järkeä. Samalla logiikalla autotkin maksais sun mielestä vain sen verran mitä maksat välirahaa. Kyllä ne pelit maksaa ihan sen 69 euroa tai jotain sullekin vaikka kuin kantaisit vanhoja pelejä kauppaan. Oothan sä niistä vanhoistakin maksanut.

PS4PSVita-Xmas-Bundle.jpg

Tämä tulee hommattua jos hinta pysyy maltillisena.

PS4/Vita Bundle Coming This December

Joka on vähän saatanan kuppanen tekniikka. Oikeesti, pitäis mennä eteenpäin, eikä taaksepäin. Vitun dvd:t ja br:t. Naurettavia lättyjä kun nykyään HD tason matskut saa netin kautta.

Juu samaa mieltä oon minäki että kyllä sais nykypäivänä jo onnistua hommata pelitki digitaalisena, xbox360 jälkee itelläki joka paikka täynnä nuita pelejä, netit ja kaikki niin nopeita nykyään ettei tuota mitään ongelmia ladata
jotain 20gt tiedostoa... pc:llä tämä aika hyvin jo toimiiki ( steam, origin )

koko ajan tuntuu enemmän ja enemmän että "uuden sukupolven" konsolit on auttamatta jo vanhaa paskaa

Eihän tossa ole mitään järkeä. Samalla logiikalla autotkin maksais sun mielestä vain sen verran mitä maksat välirahaa. Kyllä ne pelit maksaa ihan sen 69 euroa tai jotain sullekin vaikka kuin kantaisit vanhoja pelejä kauppaan. Oothan sä niistä vanhoistakin maksanut.

Maksaa toki sen saman 69 euroa, mutta kuten Fatso tuossa totesikin, uudelle pelille hintaa/maksettavaa JÄÄ vain 10-30 euroa vaihtohyvityksen jälkeen.
Käteväähän tuo on, jos on pelejä mitä ei enää tule pelattua. Itsellä on tossa kasa PS3 pelejä, mitkä pitäisi viedä liikkeeseen. Saan uuden pelin PS4:lle "halvalla".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On tää menny kummalliseks. Ekana jännäkakka housusssa saako uutta iphonea ees rahalla ja nyt en tietenkää oo tilannut ps4 ennakkoon ja kaikki suhteet ja verkot käytössä. Nyt ootellaan onko mulla kone huomenna:D. Sais tuosta ite....lapsille joululahjan taklattua hyvin.

mut mihin tää menee oikein. Hemmetti ku rahalla ei enää saa. On nää erikoisia laitteita nykyään. Kuinkas moni oottelee itelleen huomenna uutta masiinaa?

Mites myyntiluvut jenkeissä menee? Ilmeisesti molemmat myyneet miljoona kappaletta 24 tunnin aikana julkaisusta, mutta mites suosio on jatkunut? Kumpi vie ja kumpi vikisee?

Jostain kuulin, et Pleikkojen myynti (Jenkeissä) keskeytetty (vai olikohan valmistus) ja et uusia sais vasta Helmikuussa (koskee myös niitä mitkä ollu paskana heti), en nopeella haulla kyllä löytänyt tosta mitään tietoa, et liekö sit pelkkää höpöhöpöä koko "uutinen".. syynä oli siis aiempaa paljon suuremmat ongelmat laitteiden kanssa.

huomen pitäis päästä "firman" pleikkaa räpeltää.. toivottavasti on ehjä mikä tulee =)

Zone-sarja -42%
Itse hain eilen oman pleikkani postista! Oli jo maanantaina turussa mutta tänne syrjäseudulle kestää aina pari päivää kauemman..
Illalla testaan ekaa kertaa, tosin vasta huomenna tulossa eka peli (AC4).

Itse soitin verkkokauppaan ja kyselin oman pleikkarin perään, kuulemma tilasin niin myöhään, että ei ehdi ensimmäiseen erään joka saapui Suomeen. ( 3 viikkoa sitten tilasin :/ )
Eivät tienneet koska tulee sitten lisää. Perkele jos menee ens vuoden puolelle niin tulee ruumiita.

Mites myyntiluvut jenkeissä menee? Ilmeisesti molemmat myyneet miljoona kappaletta 24 tunnin aikana julkaisusta, mutta mites suosio on jatkunut? Kumpi vie ja kumpi vikisee?

Itse asiassa Playstationia myytiin Pohjois-Amerikassa yli miljoona kappaletta 24 tunnin aikana, Xboxia myytiin myös yli miljoona ensimmäisenä vuorokautena, mutta Xbox julkaistiin yhtä aikaa (muistaakseni) 13 maassa.

Kuinkas moni oottelee itelleen huomenna uutta masiinaa?
Täällä ainakin yksi, jolla on olo kuin pikkupojalla joulua odottaessa :)

Tuli sen verran yllättäviä lisäkuluja autorempasta, että piti oma pleikan ennakkotilaus perua. Enpä olisi silti Verkkokaupasta saanutkaan tuota ensimmäistä erää niin olisi mennyt varmaan jokatapauksessa ensi vuoden puolelle. Ostellaan sitten talvella kun alkaa saatavuus olemaan parempaa.

Vertailua battlefieldistä, pc vs ps4 vs xbox one: Next-Gen Face-Off: Battlefield 4 • Face offs • Eurogamer.net

Pleikkari pyörittää smoothimmin ja isommalla tarkkuudella kuin xbox one. Molemmat konsolit tahmaa isoissa multiplayer kartoissa. PC on paras vaihtoehto(jos on tykki pelipc alla), konsoleista ps4 vie. Tosin mikätahansa ritsa ei pääse konsolien tasolle.

The PS4's strong performance lead is the real clincher though; a wide 10fps margin flaring up for most of our campaign mode tests. The comedown hits, however, once you realise that neither platform can pull off a straight 60fps during the larger Conquest multiplayer maps, where most of the fun is to be had. Regardless, a clear-as-day recommendation still goes to the PS4 version, and while there are glitches on both consoles that need to be addressed, the embracing of seamless, behind-the-scenes updates should at least ease some of Battlefield 4's growing pains.

Vittu:). Tai no miten sen nyt ottaa. ps4 on täs pöydällä:). Tää meininki vaa. Kauppias kertoi et siellä ne äidin pikkumussukat juoksi ku päättömät hakee niitä paria myyntiin tullutta pleikkaa. Varatahan näitä ei saanut tai siis teoriassa;). sanotaan tätä jälkitoimitukseksi. Tekis mieli ryhtyä kunnon vasemmistolaiseks tai hartaasti uskovaiseks. Ei ois näitä saakutin maallisia murheita jostain muovipömpelistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom