xbox 360 liittäminen töllöön(HD)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Eli miten tuon xboxin nyt saa taulutöllöön siten, että olisi mahdollisimman paras kuva?

HDMI tuloonko se pitää kytkeä? Minulla on joku piuha xboxissa, jossa on 6 kpl RCA liittimiä. Mutta ei tuollaista HDMI piuhaa sitten taida olla, jos semmoinen tarvitaan kerta. Mistä semmosen saa? Mites DVD tulisi kytkeä? Perus scartilla vai.?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta ei tuollaista HDMI piuhaa sitten taida olla, jos semmoinen tarvitaan kerta. Mistä semmosen saa? Mites DVD tulisi kytkeä? Perus scartilla vai.?

Kytket boxin HDMI kaapelilla telkkariin. Niitä löytyy kaupasta (esim citymarket). Hinta 20-30e.

DVD:n kytket myös HDMI kaabelilla jos siitä sellainen liitäntä löytyy, muuten vaikka Scart:illa.

Kytket boxin HDMI kaapelilla telkkariin. Niitä löytyy kaupasta (esim citymarket). Hinta 20-30e.

DVD:n kytket myös HDMI kaabelilla jos siitä sellainen liitäntä löytyy, muuten vaikka Scart:illa.

komponentti/HD/AV-kaapeli.

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=185_186&products_id=8838

Tommonen mulla siis on. Kytkin ne 6kpl rca-liittimiä tv:n samanvärisiin liittimiin, mutta pelikuva oli ihan paska. Saako jostain asetuksista säätää sen 1080, jne..? Sais joku osaava säätää mun uuden töllön kuntoon :D

komponentti/HD/AV-kaapeli.

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=185_186&products_id=8838

Tommonen mulla siis on. Kytkin ne 6kpl rca-liittimiä tv:n samanvärisiin liittimiin, mutta pelikuva oli ihan paska. Saako jostain asetuksista säätää sen 1080, jne..? Sais joku osaava säätää mun uuden töllön kuntoon :D

Siinä piuhassa on boxin päähän tulevassa liittimessä kytkin, josta valitaan HD tai SD, oletko vaihtanut sen HD:lle?

Ja boxilla on siellä asetussivulla myös vaihtoehdot siihen, että mitä kuvamoodia käytetään. Jos sulla on hd ready tv, niin 720p on oikea vaihtoehto.

Mutta eihän äkspoksi taida edes tukea HDMI-liitäntää :D

Elite ja tuleva Falcon (eli siis perusboxi HDMI:llä) tukevat, vanhat boxit eivät.

S-video

Laita kaikki muut piuhat kiinni paitsi se s-video piuha, eli keltainen jätä pois.. 5 johtoa värikoodien mukaan töllöön kiinni.

Siinä vika. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom