X-men Origins: Wolverine

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi härskeimmistä Sabelihambaan ja Wolviksen kohtaamisista on IMO silti #90, jossa vikassa ruudussa (kun Wolvis on ensin hakannut Creedin ilman adamantiumiaan) vetäisee yhden kyntensä Sabretoothin aivojen läpi... SCHLIKT!

haha, just tuota itekkin ensin mietin. sitten tuli mieleen tuo toinen kohtaaminen ;)

vähän saman tapainen kohtaaminen sattui silloin, kun wolverine oli yksi tuhon ratsumiehistä. muistaakseni tehtävä oli tappaa hulk. taistelun lopussahan wolverine veti kolmesta kynnestään keskimmäisen pois ja löi kahdella muulla hulkia silmiin. siitä sitten armotonta hakkaamista. wolverine kuitenkin tuli järkiinsä viime hetkellä, jolloin hulkin henki säilyi. tiedä sitten miten siinä muutenkaan olisi käynyt. mahtavia tarinoita kyllä :thumbs:

Hulkkihan kosti sitten näissä jossain whatif-tyyppisissä minisarjoissa, tais olla Leinil Francis Yu:n piirtämä (IMO yks kaikkien aikojen parhaista Wolvis-piirtäjistä), jossa Hulkki repii Wolverinen kahteen osaan(!) ja heittää alapuoliskon jonnekin vuorenrinteeseen. Wolverine siinä sitten raahaan käsillään ja kynsillää yläpuoliskoaan kohti alapuoliskoa...:hyper:

Eiku tässähän se olikin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Wolverine_vs._Hulk
en itse omista noita sarjiksia ja tuossahan tosiaan oli se mystinen juttu että Marvel ei ikinä julkaissut vikoja jaksoja. Tuon Wikin mukaan kuitenkin lopulta ne olisivat tulossa...:hyvä:

Hulkkihan kosti sitten näissä jossain whatif-tyyppisissä minisarjoissa, tais olla Leinil Francis Yu:n piirtämä (IMO yks kaikkien aikojen parhaista Wolvis-piirtäjistä), jossa Hulkki repii Wolverinen kahteen osaan(!) ja heittää alapuoliskon jonnekin vuorenrinteeseen. Wolverine siinä sitten raahaan käsillään ja kynsillää yläpuoliskoaan kohti alapuoliskoa...:hyper:

Eiku tässähän se olikin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Wolverine_vs._Hulk
en itse omista noita sarjiksia ja tuossahan tosiaan oli se mystinen juttu että Marvel ei ikinä julkaissut vikoja jaksoja. Tuon Wikin mukaan kuitenkin lopulta ne olisivat tulossa...:hyvä:

Ei kun niin saakeli! tuo unohtu kyllä kokonaan. ite joskus nettiä selaillessa törmäsin kyseiseen tarinaan. yritin löytää tuota lehteä, vaan enpä saanu mistään sitä käsiin. Toivottavasti olis tulossa :hyper:

Ihan kipeen siisti kuva Loganista! Tietääkö kukaan kuka on taiteilija?
marvel-encyclopedia-wolverine-1-100k.jpg

Näyttääkö kenestäkään muusta siltä, että Logan on tuossa Bisleyn laittamassa kuvassa enemmän kotkan tai pöllön kuin suden näköinen? Onko sillä merkitystäkään... tiedä häntä.

Köh köh, wolverinehan on ahma eikä mikään susi. Ja itse kysymykseen, niin nuo mustat silmät tuovat vähän lintumaista lookkia kuvaan.

Köh köh, wolverinehan on ahma eikä mikään susi. Ja itse kysymykseen, niin nuo mustat silmät tuovat vähän lintumaista lookkia kuvaan.

No niinpäs tietysti onkin. Heh... En ajatellut suoraa käännöstä - minusta hahmo on enemmän aina ollut susimainen kuin ahman oloinen, joten siksi ehkäpä. Rehellinen on oltava, kun ei ajatus toimi.

Minusta se syy on huuhkajamaisissa kulmakarvoissa ja nenässä, joiden lintumaisuutta silmät ja niiden aluset vain korostavat. Sitten tietysti nuo pulisongit lisäävät vaikutelmaa, varsinkin, kun ne alhaalta ovat noin roikkuvat...

Ahma, peto ja tappaja. Porotalouden pikku pirulainen. :)
Kyllä se Wolvis on ahma ja taiteilijoiden näkemys on aina yksilöllinen. Siisti kuva silti tuo Wolviksen kuva.
CR2_4837.jpg

Tsiigatkaa noita kynsiä!
imggulonicevb5.gif

Mä olen niin ihastunut x-men-elokuviin ja muihinkin marveliin perustuviin. Kaikki pitää omaan hyllyyn ostaa. Fantastic Four; Silversurfer puuttuu vielä, enkä ole sitä edes nähnyt... no, kohta sen saa vitosella alekorista, ostan sen sitten.

Mä olen niin ihastunut x-men-elokuviin ja muihinkin marveliin perustuviin. Kaikki pitää omaan hyllyyn ostaa. Fantastic Four; Silversurfer puuttuu vielä, enkä ole sitä edes nähnyt... no, kohta sen saa vitosella alekorista, ostan sen sitten.

Näin Silver Surferin muutama päivä sitten Novalta... Ei siitä kyllä vitosta enempää maksaisikaan. Meni kerralla luokkaan huonoimmat elokuvat, joita olen nähnyt vuosiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Marvel leffojen ei pidä olla mitään mullistavia yms, vaan viihdyttäviä. Ihan hauska tuo Silver Surffaaja oli, vaikka enemmän olisi kaivannut isoa G:tä näytettävän.

Oli se silti muihin Marvel-leffoihin verrattuna vähän vaisu esitys. Puuttuuko tuolta wikipedian listasta ensi vuoden kohdalta joku elokuva vai onko tosiaan Wolverine ensi vuonna ainoa Marvelin tuotos (muistaakseni jossain mainittiin että tähtäisivät 2 elokuvaa per vuosi tahtiin)?

Edit: se linkki vielä http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_Marvel_Comics#List_of_Marvel_live-action_movies
Muistaakseni Magnetostakin olisi elokuva tulossa? Näin IMDBssä aikoinaan ainakin luki.

Whohohooo! Aivan sairaan siisti traileri!! Näittekö kuinka Hugh Jackman oli saanut lihasta lisää ja äijä oli kiree ku viulun kieli! Mahtavia hahmoja tulee lisää, esim Gambiitti!! Gambiitti oli meikäläisen yks suosikeista ryhmä-X lehdessä!
Oli kyllä hyvässä kuosissa Huugo!!:wtf:

Mikä säälittävä Sapelihammas :( Sapelihammas on iso ja pelottava, eikä mikään trendipelle pitkässä mustassa takissa.
Mun mielestä toi taasen vaikuttaa paljon uskottavammalta kuin joku pellepainija valkoisessa peruukissa, saatiin kunnon näyttelijä hahmolle.

Ei näyttelijässä itsessään ole mitään vikaa. Luulisi vaan, että nykytekniikalla saataisiin hänestäkin vähän uskottavamman näköinen Sabertooth? Hugh näyttää uskottavalta Wolverinelta, mutta Lievin esittämä Sapelihammas lähinnä nyrkillä tapettavalta.

Hugh näyttää uskottavalta Wolverinelta, mutta Lievin esittämä Sapelihammas lähinnä nyrkillä tapettavalta.

Hugh saisi vain olla kaikkia päätä lyhyempi, että olisi parempi wolverine.Muuten olen k.o. herran näyttelijäsuoritukseen enemmäin kuin tyytyväinen.

Olisin periaatteessa halunnut nähdä Glenn Danzigin Wolverinenä. Luultavasti tosin parempi näin, en nimittäin luota Danzigin näyttelijäntaitoihin, vaikka ulkoinen olemus vastaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom