RRKalle sanoi:Soitin jo Turun alfa-antikvaan että miten löytyy wolvis-albbareita. Kuulemma on joitain yli 10. Menen illemmalla kattomaan.
Otan 100 euroa mukaan, se on maksimimäärä minkä viittii tuhlata.
Asiaa, toivottavasti löytyy asiallista kamaa. Jos ei ole perehtynyt ihan alun (#1-->) Wolverineihin, kannattaa hankkia paperbackina The Essential Wolverine, vol 1 ja 2. Eli vol1 on wolverinet #1-25 ja vol2 #26-50. Mun mielestä tuossa on se oikea Wolverinen origin, koska varsinkin tuo vol1 mielestäni määrittelee Wolverinen hahmona aika pitkälle. Näiden aikanaan ilmestyessä Wolverine oli kuitenkin jokseenkin tuntematon hahmo, joten alku oli "all about establishing character". Muistaakseni joku Wolverine #2 tai #3 alkaa Loganin rujolla toteamuksella "I just killed thirty-six men."
Vitsi että olin muuten innoissani kun vuonna '96 lähdin vaihto-oppilaaksi Albertan provinssiin Kanadaan ja yllätyksekseni pääsin Fort McMurrayhun, joka on oikealta nimeltään Municipal Region of Wood Buffalo...no, nimipä oli jotenkin tuttu ja palasin sarjakuvieni pariin ja jostain numerosta se löytyi...Weapon X labra sijaitsi juuri Albertan pohjois-osassa, lähin paikka oli Buffalo Woods national park, jonka yhteydessä siis tuleva sijaintipaikkani oli! Vähänkö olin Wolverine-friikkinä innoissani!!!!