Itse ostin modi palikan vuosia sitten ja paikallisessa tietokoneliikkeessä juottivat kiinni. Modi on mallia ALX2+ ja toiminut moitteettomasti koko ajan. Ostopaikkana toimi
Modpiiri.com. Mukana tuli suomenkieliset selityksen kuvineen asentamisesta, joten asennus onnistuu varmasti myös itseltä jos ei ole samanlainen poropeukalo kuin minä.
Itselläni oli ongelmia käyttöjärjestelmän (Evo) asennuksessa, koska oma boxini on ostettu melkein heti ilmestyttyä ja siinä oli vittumaisin asema kolmesta mahdollisesta vaihdoehdosta. Sai tosiaan tehä töitä, että sai käyttiksen asennettua ja sama homma oli kun kaverin boxiin tehtiin samainen operaatio. En ole uskaltanut vaihtaa käyttistä uudempan/eri tekijän versioon, koska miun käytössä välttää tuo nykyinen ja pelko siitä, että saa tapella laitteen kanssa ei innosta.
Tietysti heti vaihdoin boxiin 40Gt kiintolevyn (kaveri vaihtoi 120Gt), jotta mahtuisi enemmän tavaraa ja ei tarvitsisi pelleillä levyjen kanssa. Kovalevyltä löytyy emulaattoria ja 2 mediaplayeriäkin. Tietokoneessa on 2 verkkokorttia joista toinen on pyhitetty xbox yhteydelle, joten voin katsoa leffoja/kuunnella musiikkia siten, että otan mediaplayerillä yhteyttä tietokoneeseen ja sitä kautta toistan tiedostoja, joten ei tarvitse nykyään edes xboxille siirrellä tavaraa turhaan. Pistää vaan jakoon kansiot missä videot/musat sijaitsee.
DVD elokuvat tulee katottua xboxilla, mutta nyt on tullut ongelmia DVD-RW levyjen lukujen kanssa, joten jouduin ostamaan halppis DVD soittimen xboxin rinnalle.
Kyllä XBox on ollut ihan helvetin kätevä laite ja olen ollut erittäin tyytyväinen laitteeseen.
mxm sanoi:
Tuleekohan X-boxille vielä pelejä tulevaisuudessa vai tehdäänkö kaikki uudet pelit 360:lle?
Uskon, että konsolille kehitellän vielä pelejä, koska konsolia on niin paljon liikkeellä, että olisi vähän hölmöä luopua sen tukemisesta. Moni pelintekijäkin vielä varmaan tekee mielellään konsolille pelejä ennen siirtymistä 360:een.